Spółka sfinalizowała właśnie umowę na dostarczenie 1500 pakietów badań do Santander Consumer Banku, które zostaną przekazane pracownikom powyższej instytucji w ramach inicjatywy BeHealthy promującej zdrowy i aktywny tryb życia wśród zatrudnionych. Duże firmy korporacyjne stanowią dla spółki ważny i rozwojowy kanał sprzedaży. Firma liczy również na pozyskanie kolejnych silnych i wiarygodnych partnerów handlowych.
- Przez ostatnie miesiące nasz zespół intensywnie pracował nad wzmocnieniem i zbudowaniem świadomości marki BRASTER na polskim rynku. Na bazie zdobytego doświadczenia dywersyfikujemy kanały dystrybucji poprzez zmniejszenie nacisku na sprzedaż apteczną i skierowanie struktur sprzedażowych bezpośrednio do firm i dużych korporacji, które w ramach CSR będą oferowały system Braster swoim pracownicom. Ponadto w dalszym ciągu kontynuujemy współpracę z jednostkami samorządu terytorialnego. Chcemy coraz mocniej rozwijać kanał sprzedaży B2B, gdyż widzimy jego potencjał oraz dużą efektywność kosztową - tłumaczy Marcin Halicki, prezes Braster.
Na przestrzeni ostatniego roku spółka budowała zarówno świadomość marki BRASTER, jak i prowadziła działania edukacyjne mające na celu uwrażliwienie kobiet jak istotna w walce z rakiem piersi jest profilaktyka. Podejmowane działania zaowocowały m.in. uzyskaniem opinii Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników i umożliwiły uruchomienie kolejnych kanałów sprzedaży urządzenia BRASTER.
Zawarta z Santander Consumer Bankiem umowa potwierdza, że rynek polski otwiera się
na telemedycynę i w perspektywie kolejnych lat ta gałąź opieki medycznej może zyskiwać coraz więcej zwolenników. Zakup systemu Braster przez duże instytucje jest działaniem zamierzonym
i wspierającym zdrowie pracowników, a także podnoszącym świadomość w zakresie profilaktyki badań.
Równolegle spółka prowadzi działania, które zmierzają do wejścia w najbliższym czasie na rynki zagraniczne. W zeszłym miesiącu firma podpisała umowę pilotażową z dystrybutorem z Wielkiej Brytanii. Pilotaż profesjonalny, medyczny i techniczny urządzenia i systemu telemedycznego Braster zostanie przeprowadzony wśród brytyjskich klinik medycznych w pierwszym półroczu 2018 r.
Rozmowy w sprawie sprzedaży lub pilotażu systemu Braster toczą się na wielu rynkach na całym świecie. Aktualnie Braster jest w bieżącym kontakcie z potencjalnymi partnerami z ZEA, Chin, Indii, Argentyny, RPA, Iranu, Malezji i Arabii Saudyjskiej. Na rynku japońskim spółka jest na etapie pilotaży. W Zjednoczonych Emiratach Arabskich trwa rejestracja systemu i zaraz po tym ma ruszyć pilotaż.
BRASTER
BRASTER S.A. - jako jedyna firma na świecie - posiada sprawdzoną technologię produkcji matryc ciekłokrystalicznych, w oparciu o którą opracowała urządzenie BRASTER - innowacyjny medyczny tester termograficzny służący do wczesnego wykrywania patologii piersi, w szczególności raka piersi. Urządzenie skierowane jest bezpośrednio do kobiet i służy do wykorzystania w warunkach domowych.
Skuteczność urządzenia BRASTER została potwierdzona w przeprowadzonych w 2013 i 2016 r. badaniach klinicznych THERMACRAC i THERMAALG. Wyniki badań wskazały, że BRASTER jest skutecznym narzędziem wspierającym diagnostykę, komplementarnym wobec mammografii i ultrasonografii, które znacząco zwiększa możliwość wykrycia raka na bardzo wczesnym etapie rozwoju. W pierwszym kwartale 2017 r. BRASTER rozpoczął wielośrodkowe badanie obserwacyjne INNOMED. Spośród prowadzonych dotychczas badań klinicznych, INNOMED jest największym projektem i obejmie grupę 3.000 kobiet. Badanie będzie prowadzone przez Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum (UJCM). Na ten cel konsorcjum Uniwersytetu Jagiellońskiego i spółka BRASTER otrzymało dofinansowanie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
BRASTER w czwartym kwartale 2016 r. wprowadził urządzenie do sprzedaży w Polsce. Firma aktualnie prowadzi działania zmierzające do wejścia na rynki międzynarodowe.
BRASTER S.A. w 2012 r. zadebiutował na NewConnect, a od 2015 r. jest notowany na głównym rynku GPW.
Opr. KM