Capital Partners wprowadzi Liberty Group na NC

Fundusz Capital Partners za 1,8 mln zł kupił 30 proc. akcji firmy doradczej Liberty Group, działającej na polskim rynku public relations. Liberty Group przed końcem 2007 roku zamierza zadebiutować na NewConnect - poinformował Capital Partners w komunikacie.

Fundusz Capital Partners za 1,8 mln zł  kupił 30 proc. akcji firmy doradczej Liberty Group, działającej na  polskim rynku public relations. Liberty Group przed końcem 2007  roku zamierza zadebiutować na NewConnect - poinformował Capital  Partners w komunikacie.

Capital Partnets podał, że inwestycja w Liberty Group jest krótkoterminową lokatą kapitałową.

Kupno przez giełdowy fundusz akcji Liberty Group nastąpiło w ramach realizacji umowy inwestycyjnej, zawartej pomiędzy Capital Partners, Domem Maklerskim Capital Partners, City Group Invest i Liberty Group.

Obecnie Capital Partners wraz z DM Capital Partners posiada łącznie pakiet 35 proc. akcji Liberty Group.

Liberty Group to warszawska firma świadcząca usługi w zakresie public relations. Działalność spółki bazuje na trzech filarach: działaniach komunikacyjno-medialnych, doradztwie w zakresie inwestor relations (GPW, NewConnect), oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi.

Reklama

Spółka świadczy usługi dla takich firm jak: Hawe, Bakalland, E- Muzyka, GTI, Brown-Forman Polska, Intralot, Check Point Software Technologies, Podróże TV, Carisma Entertainment Group.

Liberty Group prognozuje uzyskanie w 2007 roku około 600 tys. zł zysku netto i 2,5 mln zł przychodów. W 2008 roku zysk netto ma wzrosnąć do 700 tys. zł, a przychody do 2,7 mln zł.

W 2006 roku spółka miała 534 tys. zł zysku netto i 2,05 mln zł przychodów, rok wcześniej odpowiednio 718 tys. i 2,3 mln zł.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: nC+ | LIBERTY | LIBERTY | public relations
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »