CCC podtrzymuje cele finansowe

Pomimo słabych wyników w pierwszym kwartale i wysokiej straty netto, CCC podtrzymuje plany zwiększenia w tym roku zysku netto o 40 proc. i przychodów o około 30 proc. - poinformował na czwartkowej konferencji prasowej wiceprezes CCC Piotr Nowjalis.

Pomimo słabych wyników w pierwszym kwartale i wysokiej straty netto, CCC podtrzymuje plany zwiększenia w tym roku zysku netto o 40 proc. i przychodów o około 30 proc. - poinformował na czwartkowej konferencji prasowej wiceprezes CCC Piotr Nowjalis.

"Jeżeli w maju i czerwcu dynamika przychodów wyniesie po 40 proc., to oznaczać będzie, że odrobimy niezrealizowaną sprzedaż z pierwszego kwartału. Jest na to szansa, potrzebujemy jedynie normalnej, wiosennej aury" - powiedział Nowjalis.

Pytany, czy w całym roku jest szansa na poprawę wyniku netto o 40 proc. i osiągnięcie 1,7 mld zł przychodów, tak jak wcześniej spółka zapowiadała, Nowjalis odpowiedział:

"Nie wycofujemy się z tego. Myślę, że obecnie wyszliśmy już na plus, a po kwietniu byliśmy blisko breakeven point. W przypadku przychodów możliwy jest około 30-proc. wzrost w całym roku" - poinformował Nowjalis.

Reklama

Wiceprezes CCC poinformował również, że spółka nie wycofuje się z planów przedstawionych w strategii na lata 2013-2015. W każdym roku jej obowiązywania zakłada rentowność operacyjną na poziomie 15-16 proc. oraz rentowność netto na poziomie 10-13 proc.

W 2013 roku przyrost netto powierzchni handlowej ma wynieść 60 tys. metrów kwadratowych bez uwzględnienia nowych rynków, na które ekspansję zaplanowano w tym roku.

Do końca 2015 roku spółka chce zwiększyć powierzchnię handlową o 150 tys. metrów kwadratowych.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: ccc
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »