CDP.pl wprowadzi filmy na swoją platformę
Spółka CDP.pl z grupy CD PROJEKT rozpoczęła zamknięte testy serwisu filmowego. Po zakończeniu testów do oferty platformy cyfrowej CDP.pl trafi nowa kategoria produktów, czyli filmy. W przeciwieństwie do innych serwisów internetowych, na CDP.pl widz nie będzie płacił za wypożyczenie lub jednokrotne obejrzenie filmu, ale pozostanie jego właścicielem na zawsze.
"Wiążemy ogromne nadzieje związane z wprowadzeniem do naszej oferty filmów. Nasza ogromna przewaga konkurencyjna polega na tym, że raz zakupiony film już zawsze pozostanie na cyfrowej półce klienta. Pracujemy nad ofertą, która w momencie udostępnienia serwisu będzie już bardzo atrakcyjna" - powiedział dyrektor zarządzający CDP.pl Michał Gembicki.
Nowy serwis filmowy CDP.pl będzie oferował tytuły z gatunku science-fiction, horroru, jak i filmy obyczajowe oraz kino alternatywne. Platforma umożliwi wielokrotne oglądanie zakupionego filmu i będzie funkcjonować w modelu DTO (download-to-own) oraz streamingu w technologii Microsoft Silverlight.
W pierwszym etapie beta-testów specjalnie wybrana grupa 100 użytkowników (testerzy zewnętrzni, pracownicy CDP.pl oraz wybrani kliencie serwisu) będzie testować nowo wprowadzone rozwiązania, a ich opinie posłużą do wyeliminowania potencjalnych błędów oraz dopracowania funkcjonalności przed publicznym uruchomieniem nowej kategorii.
W drugim etapie CDP.pl zaprasza do testów szerszą grupę użytkowników.
Wszyscy chętni do wzięcia udziału w tym etapie mogą zarejestrować się na stronie www.cdp.pl/testy-filmow, gdzie znaleźć można formularz rejestracyjny do pozostawienia swoich danych. Spośród wszystkich osób, które zarejestrują się na stronie zostanie wylosowana kolejna grupa testerów - liczba osób dopuszczonych do tego etapu jest ograniczona.
Serwis cyfrowej dystrybucji plików CDP.pl został uruchomiony w październiku zeszłego roku. Początkowo dostępnych było na nim nieco ponad 30 gier. Obecnie klienci mogą wybierać wśród ponad 750 produktów: gier, e-booków oraz e-komiksów.
Studio CD Projekt RED rozpoczęło produkcję własnych gier w roku 2002. W 2007 r. wydany został światowy hit - Wiedźmin - oparty na prozie Andrzeja Sapkowskiego. Druga część Wiedźmina, w wersji na komputery PC została wydana 17 maja 2011 r., a 17 kwietnia 2012 r. gra zadebiutowała w wersji na konsole Xbox 360. Obie gry sprzedały się na całym świecie w ponad 5 mln egzemplarzy.
Opr. MZB
Sprawdź bieżące notowania CD Project Red na stronach BIZNES INTERIA.PL<