Nadchodząca aktualizacja jest trzecią, jaką w tym roku Cherrypick Games wprowadzi do My Spa Resort: Grow, Build & Beautify (poprzednia nazwa: My Beauty Spa: Stars&Stories). Główną zmianą nad którą od kilku tygodni pracuje spółka, jest wprowadzenie do gry obszerniejszej i bardziej rozbudowanej mapy, na której gracz buduje swoje SPA. - To ulepszenie, wraz z rozbudowanymi na jego bazie funkcjonalnościami rozgrywki, w znaczący sposób podniesie wskaźnik mierzące zaangażowanie graczy. Przeanalizujemy zarówno tych graczy, którzy już rozpoczęli swoją przygodę z My Spa Resort, jak również nowych użytkowników. - informuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.
W ramach dwóch wcześniejszych aktualizacji studio poprawiło funkcjonalności w grze i lepiej dostosowało parametry do jej użytkowników. Znacząco poprawiły się główne wskaźniki projektu m.in. ARPDAU, czy retencja graczy. Gra otrzymała też nową nazwę i została uzupełniona m.in. o dodatkowe elementy premium. - Tytuły free to play trzeba konsekwentnie rozwijać, aby utrzymać wysoki wskaźnik retencji. Od tego jak często użytkownik powraca do gry, w dużej mierze zależy jej sukces. Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wyników, jakie udało nam się wypracować dzięki wprowadzeniu dotychczasowych aktualizacji. Każda z nich znacząco poprawia metryki tytułu. Już teraz dwukrotnie zwiększyliśmy ARPDAU (średni przychód dzienny na aktywnego użytkownika), udało nam się także zoptymalizować User Aqusition, a dzięki użyciu naszych narzędzi analitycznych, potrafimy dopasować grę jeszcze lepiej pod konkretnych graczy. Wierzymy, że My Spa Resort osiągnie duży sukces. - informuje Marcin Kwaśnica.
Najnowsza aktualizacja zostanie wprowadzona pod koniec marca. Także w tym czasie Cherrypick Games zdynamizuje działania związane z pozyskiwaniem graczy. Spółka liczy na kolejne promocje gry na platformach Apple i Google. - Dzięki nowej aktualizacji gracz będzie mógł zdobywać w grze dużo większe nagrody za obsługę Klientów Premium, dzięki czemu możliwe będzie podwyższenie wskaźników monetyzacyjnych tych użytkowników, którzy zdecydowali się wydać środki w grze. Dodatkowo będzie to zachęta dla tych wszystkich, którzy jeszcze nie zdecydowali się na pierwszy zakup. - dodaje Kwaśnica.
Cherrypick Games zapowiada dalsze ulepszenia swojego tytułu. Obecnie studio pracuje nad dodatkowym modelem monetyzacji tytułu (subskrypcja), który pojawi się w grze na przełomie Q2/Q3 2019 roku.
Interia, opr. KM