Cherrypick Games znacząco poprawia główne wskaźniki swojej największej gry

My Spa Resort: Grow, Build & Beautify, największy dotychczasowy tytuł Cherrypick Games, przejdzie kolejną dużą aktualizację. Dzięki zmianom wprowadzonym do gry już po premierze, studiu udało się znacząco poprawić główne wskaźniki projektu m.in. ARPDAU, czy retencję graczy. Teraz Cherrypick Games pracuje nad dużą aktualizacją gry, która zostanie wprowadzona pod koniec marca oraz dodatkowym modelem monetyzacji tytułu (subskrypcja), który pojawi się w My Spa Resort na przełomie Q2/Q3 2019 roku.

My Spa Resort: Grow, Build & Beautify, największy dotychczasowy tytuł Cherrypick Games, przejdzie kolejną dużą aktualizację. Dzięki zmianom wprowadzonym do gry już po premierze, studiu udało się znacząco poprawić główne wskaźniki projektu m.in. ARPDAU, czy retencję graczy. Teraz Cherrypick Games pracuje nad dużą aktualizacją gry, która zostanie wprowadzona pod koniec marca oraz dodatkowym modelem monetyzacji tytułu (subskrypcja), który pojawi się w My Spa Resort na przełomie Q2/Q3 2019 roku.

Nadchodząca aktualizacja jest trzecią, jaką w tym roku Cherrypick Games wprowadzi do My Spa Resort: Grow, Build & Beautify (poprzednia nazwa: My Beauty Spa: Stars&Stories). Główną zmianą nad którą od kilku tygodni pracuje spółka, jest wprowadzenie do gry obszerniejszej i bardziej rozbudowanej mapy, na której gracz buduje swoje SPA. - To ulepszenie, wraz z rozbudowanymi na jego bazie funkcjonalnościami rozgrywki, w znaczący sposób podniesie wskaźnik mierzące zaangażowanie graczy. Przeanalizujemy zarówno tych graczy, którzy już rozpoczęli swoją przygodę z My Spa Resort, jak również nowych użytkowników. - informuje Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Reklama

W ramach dwóch wcześniejszych aktualizacji studio poprawiło funkcjonalności w grze i lepiej dostosowało parametry do jej użytkowników. Znacząco poprawiły się główne wskaźniki projektu m.in. ARPDAU, czy retencja graczy. Gra otrzymała też nową nazwę i została uzupełniona m.in. o dodatkowe elementy premium. - Tytuły free to play trzeba konsekwentnie rozwijać, aby utrzymać wysoki wskaźnik retencji. Od tego jak często użytkownik powraca do gry, w dużej mierze zależy jej sukces. Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętych wyników, jakie udało nam się wypracować dzięki wprowadzeniu dotychczasowych aktualizacji. Każda z nich znacząco poprawia metryki tytułu. Już teraz dwukrotnie zwiększyliśmy ARPDAU (średni przychód dzienny na aktywnego użytkownika), udało nam się także zoptymalizować User Aqusition, a dzięki użyciu naszych narzędzi analitycznych, potrafimy dopasować grę jeszcze lepiej pod konkretnych graczy. Wierzymy, że My Spa Resort osiągnie duży sukces. - informuje Marcin Kwaśnica.

Najnowsza aktualizacja zostanie wprowadzona pod koniec marca. Także w tym czasie Cherrypick Games zdynamizuje działania związane z pozyskiwaniem graczy. Spółka liczy na kolejne promocje gry na platformach Apple i Google. - Dzięki nowej aktualizacji gracz będzie mógł zdobywać w grze dużo większe nagrody za obsługę Klientów Premium, dzięki czemu możliwe będzie podwyższenie wskaźników monetyzacyjnych tych użytkowników, którzy zdecydowali się wydać środki w grze. Dodatkowo będzie to zachęta dla tych wszystkich, którzy jeszcze nie zdecydowali się na pierwszy zakup. - dodaje Kwaśnica.

Cherrypick Games zapowiada dalsze ulepszenia swojego tytułu. Obecnie studio pracuje nad dodatkowym modelem monetyzacji tytułu (subskrypcja), który pojawi się w grze na przełomie Q2/Q3 2019 roku.

Interia, opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: My Spa Resort
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »