Coccodrillo umacnia międzynarodową pozycję

Wzrasta dostępność i rozpoznawalność produktów Coccodrillo na świecie. Marka dostępna jest już na 28 rynkach zagranicznych. Tylko w tym roku firma pojawiła się w czterech nowych krajach i otworzyła kolejne punkty sprzedaży w Czechach, Czarnogórze, Rosji i na Łotwie.

Wzrasta dostępność i rozpoznawalność produktów Coccodrillo na świecie. Marka dostępna jest już na 28 rynkach zagranicznych. Tylko w tym roku firma pojawiła się w czterech nowych krajach  i otworzyła kolejne punkty sprzedaży w Czechach, Czarnogórze, Rosji i na Łotwie.

Obecnie firma posiada łącznie 250 punktów sprzedaży na rynkach zagranicznych, w tym 97 sklepów franczyzowych pod marką Coccodrillo, a także 152 punkty "shop in shop". Spółka posiada również jeden sklep własny zlokalizowany w Czechach.

- Rynki zagraniczne to ważna część działalności marki Coccodrillo, stanowiąca około 30 proc. sprzedaży. Dzięki pozyskiwaniu kolejnych partnerów, systematycznie zwiększamy liczbę konsumentów, do których docieramy z nasza ofertą. Tylko w tym roku rozpoczęliśmy sprzedaż do Francji, Finlandii, Armenii oraz Cypru. - komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

Reklama

Coccodrillo obecne jest na 28 zagranicznych rynkach. Najwięcej, aż 48 sklepów i trzy punkty "shop in shop" działa w Rumunii. Polska marka ma silną pozycję również w Czechach (21 sklepów) oraz w krajach bałtyckich, gdzie łącznie działają 33 sklepy Coccodrillo. Ubrania dziecięce tej marki znaleźć można również w Nigerii, Omanie czy w Mongolii.

- Wieloletnie doświadczenie i konsekwentny rozwój marki przynoszą efekty w postaci rozwoju zarówno w kraju, jak i zagranicą. Na bieżąco obserwujemy panujące trendy, analizujemy potrzeby klientów i mamy nadzieję, że w nadchodzących miesiącach uda nam się podpisać kolejne kontrakty. - dodaje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.

W Polsce Coccodrillo posiada 268 sklepów, w tym 108 salonów własnych oraz 160 franczyzowych.

Coccodrillo jest częścią Grupy CDRL, która z początkiem 2019 r. przejęła białoruską sieć supermarketów Buslik - lidera lokalnego rynku sprzedaży produktów dziecięcych. W I półroczu 2019 r. sieć osiągnęła 107,7 mln zł przychodów. Do Grupy należą również marki Lemon Explore, Petit Bijou oraz Sale Zabaw Fikołki.

Interia, opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »