Coccodrillo umacnia międzynarodową pozycję
Wzrasta dostępność i rozpoznawalność produktów Coccodrillo na świecie. Marka dostępna jest już na 28 rynkach zagranicznych. Tylko w tym roku firma pojawiła się w czterech nowych krajach i otworzyła kolejne punkty sprzedaży w Czechach, Czarnogórze, Rosji i na Łotwie.
Obecnie firma posiada łącznie 250 punktów sprzedaży na rynkach zagranicznych, w tym 97 sklepów franczyzowych pod marką Coccodrillo, a także 152 punkty "shop in shop". Spółka posiada również jeden sklep własny zlokalizowany w Czechach.
- Rynki zagraniczne to ważna część działalności marki Coccodrillo, stanowiąca około 30 proc. sprzedaży. Dzięki pozyskiwaniu kolejnych partnerów, systematycznie zwiększamy liczbę konsumentów, do których docieramy z nasza ofertą. Tylko w tym roku rozpoczęliśmy sprzedaż do Francji, Finlandii, Armenii oraz Cypru. - komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.
Coccodrillo obecne jest na 28 zagranicznych rynkach. Najwięcej, aż 48 sklepów i trzy punkty "shop in shop" działa w Rumunii. Polska marka ma silną pozycję również w Czechach (21 sklepów) oraz w krajach bałtyckich, gdzie łącznie działają 33 sklepy Coccodrillo. Ubrania dziecięce tej marki znaleźć można również w Nigerii, Omanie czy w Mongolii.
- Wieloletnie doświadczenie i konsekwentny rozwój marki przynoszą efekty w postaci rozwoju zarówno w kraju, jak i zagranicą. Na bieżąco obserwujemy panujące trendy, analizujemy potrzeby klientów i mamy nadzieję, że w nadchodzących miesiącach uda nam się podpisać kolejne kontrakty. - dodaje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
W Polsce Coccodrillo posiada 268 sklepów, w tym 108 salonów własnych oraz 160 franczyzowych.
Coccodrillo jest częścią Grupy CDRL, która z początkiem 2019 r. przejęła białoruską sieć supermarketów Buslik - lidera lokalnego rynku sprzedaży produktów dziecięcych. W I półroczu 2019 r. sieć osiągnęła 107,7 mln zł przychodów. Do Grupy należą również marki Lemon Explore, Petit Bijou oraz Sale Zabaw Fikołki.
Interia, opr. MD