Codemedia S.A. planuje debiut na NewConnect
Codemedia S.A., spółka świadcząca usługi w zakresie kompleksowej komunikacji w internecie oraz rozwiązań typu direct response, przygotowuje się do debiutu na NewConnect w pierwszym kwartale 2011 roku. To kolejna po SMT Software S.A. spółka z grupy kapitałowej Grupa ADV S.A., która zadebiutuje na rynku publicznym.
Codemedia S.A. dostarcza swoim klientom rozwiązania w ramach planowania i zakupu czasu oraz przestrzeni reklamowej w internecie, a także wsparcia działań związanych ze sprzedażą bezpośrednią. W odróżnieniu od tradycyjnych domów mediowych w Polsce, spółka specjalizuje się wyłącznie w obszarze mediów interaktywnych i direct response.
W ramach emisji prywatnej spółka chce pozyskać środki, które planuje przeznaczyć na finansowanie dalszego rozwoju porfolio usług. Jednym z priorytetów jest budowa i rozwój własnej platformy do prowadzenia działań w ramach marketingu afiliacyjnego, która umożliwi spółce bezpośrednią współpracę z wydawcami w modelu wynagrodzenia za sukces.
Cele strategiczne spółki na lata 2011-2016 to - poza budową platformy afiliacyjnej - także badania oraz rozwój narzędzi analitycznych i optymalizacyjnych. - Konsekwentnie dążymy do umocnienia pozycji jednego z wiodących dostawców z zakresu wykorzystania mediów cyfrowych w komunikacji marketingowej. Codemedia zdobyła już zaufanie swoich klientów, co potwierdzają liczne wyróżnienia i referencje. Debiut na NewConnect to kolejny, bardzo ważny etap w rozwoju, a także szansa na uwiarygodnienie spółki w oczach inwestorów i kontrahentów - mówi Sławomir Kornicki, prezes spółki.
Debiut na NewConnect przewidziany jest na I kwartał 2011 r. Poprzedzi go emisja prywatna realizowana przy współudziale Capital One Advisers sp. z o.o., Autoryzowanego Doradcy Spółki.
Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL