Comarch umowa z Polkomtelem

Comarch podpisał kontrakt z firmą Polkomtel SA, operatorem sieci telefonii komórkowych Plus i Sami Swoi, na wdrożenie systemu rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich Comarch InterPartner Billing.

Comarch podpisał kontrakt o wartości 12,4 mln zł z Polkomtelem na wdrożenie systemu rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich Comarch InterPartner Billing - poinformował Comarch w poniedziałkowym komunikacie. Produkcyjne uruchomienie pierwszej fazy wdrożenia przewidziane jest do końca 2006 roku, zaś zakończenie całości projektu planowane jest na maj 2007 roku.

System Comarch InterPartner Billing oprócz tradycyjnych rozliczeń międzyoperatorskich może wspierać rozliczenia z dostawcami usług.

- We wnikliwym postępowaniu przetargowym wzięła udział cała światowa czołówka producentów systemów billingowych. Procedura obejmowała między innymi wdrożenie pilotażowe, wizyty referencyjne oraz warsztaty merytoryczne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przyznania nam kontraktu, ponieważ polski rynek telekomunikacyjny jest dla nas szczególnie ważny. Dobrą jakość naszych rozwiązań potwierdziliśmy na rynku międzynarodowym, gdzie nasze systemy mają ugruntowaną pozycję - mówi prof. Janusz Filipiak, Prezes Comarch.

Reklama

Systemy rozliczeń międzyoperatorskich i partnerskich, obok tradycyjnych systemów billingowych są podstawowym narzędziem operatorów telekomunikacyjnych. System Comarch InterPartner Billing oprócz tradycyjnych rozliczeń między operatorskich może wspierać rozliczenia z dostawcami usług . Produkcyjne uruchomienie Fazy I wdrożenia przewidziane jest do końca bieżącego roku, zaś zakończenie całości projektu planowane jest w maju 2007.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Sami swoi | Comarch | Polkomtel SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »