Comarch w Fortis Banku

Sukcesem zakończyło się wdrożenie systemu prowizyjno-motywacyjnego Comarch Commission & Incentive w Fortis Bank Polska. System pod wewnętrzną nazwą Fortis Broker wspiera zarządzanie strukturami i rozliczenia prowizyjne z zewnętrzną siecią sprzedaży banku.

Sukcesem zakończyło się wdrożenie systemu prowizyjno-motywacyjnego Comarch Commission & Incentive w Fortis Bank Polska. System pod wewnętrzną nazwą Fortis Broker wspiera zarządzanie strukturami i rozliczenia prowizyjne z zewnętrzną siecią sprzedaży banku.

Na rozwiązanie składa się aplikacja centralna wspierająca prace zespołu bankowego oraz portal dla zewnętrznych doradców finansowych, za pomocą którego mogą oni przeglądać wyniki swojej sprzedaży, realizację przydzielonych im do wykonania celów, a także weryfikować przygotowane przez bank rozliczenia prowizyjne. Najważniejszym modułem systemu jest konfigurator wyposażony w wielowymiarowy model naliczania prowizji. Dane stanowiące podstawę do rozliczeń są automatycznie pobierane z głównego systemu transakcyjnego banku. Faktury prowizyjne wystawione z systemu są automatycznie dekretowane na odpowiednie konta kosztowe i przesyłane do księgi głównej.

Reklama

- Wybraliśmy system Comarch Commission & Incentive z powodu jego bardzo dużych możliwości konfiguracyjnych. Program prowizyjno-motywacyjny kierowany do zewnętrznej sieci sprzedaży Fortis Banku zawiera wiele zaawansowanych algorytmów promujących współpracę pomiędzy doradcami klienta indywidualnego i biznesowego, pośrednikami oraz deweloperami. Ważnym jego elementem jest bieżąca prezentacja wyników sprzedaży dla doradców i ich menedżerów. Co ważne, rozwiązanie Comarch umożliwia nam nie tylko bieżącą obsługę programu, ale i samodzielne modyfikowanie go w przyszłości ? mówi Katarzyna Słowiak, odpowiedzialna za wdrożenie aplikacji w Fortis Banku. ? W warunkach dynamicznego rozwoju banku nie bez znaczenia jest również elastyczny model sieci sprzedaży, który umożliwia nam zarządzanie wielopoziomowymi strukturami kanałów dystrybucji.

- Dzięki współpracy z Fortis Bank nasze rozwiązanie informatyczne wzbogaciło się o nową wersję modułu do zarządzania celami sprzedaży ? dodaje Maciej Ślósarczyk, Product Manager Comarch. ? Umożliwia ona innowacyjne podejście do wytyczania celów sprzedaży i jakości, uwzględniające potencjał lokalnego rynku, sezonowość oraz profil i indywidualną ścieżkę kariery każdego doradcy klienta. Wersja ta uwzględnia też specjalny przedział czasowy dawany doradcom na rozpoczęcie biznesu. Z informacji o bieżącej realizacji celów korzystają algorytmy wyliczające wynagrodzenia prowizyjne.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: bank | fortis | Comarch | rozliczenie | bańki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »