Comarch w szwajcarskim in&phone

Comarch został wybrany przez szwajcarskiego operatora telefonii komórkowej in&phone do wdrożenia swoich systemów billingowych i systemów do zarządzania siecią,

Umożliwią one w pierwszej kolejności na uruchomienie usługi campusGSM, umożliwiającej nowy rodzaj łączności w budynkach wielkich korporacji. Oprogramowanie Comarch wdrożone w in&phone umożliwi szybkie lansowanie nowych usług i modeli biznesowych, oraz zarządzanie rosnącą ilością danych. Koncepcja produktu campusGSM umożliwia komunikacje mobilną w biurach. Dzięki zasięgowi GSM na obszarze przedsiębiorstwa, komunikacja pracowników fizycznych i umysłowych zostanie zwiększona, co obniży koszty telekomunikacji i spowoduje wzrost wydajności i satysfakcji pracowników.

Reklama

Obecnie in&phone buduje campusGSM dla kilku międzynarodowych przedsiębiorstw szwajcarskich i lokalnej administracji. - Usługi in&phone są odpowiedzią na wyzwanie współczesnego, zmiennego rodowiska pracy - mówi Alois Widmann, Prezes in&phone S.A.

Christophe Debou, Członek Zarządu Comarch, szef sektora telekomunikacyjnego: - Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z nowym operatorem GSM w Szwajcarii. Wybór in&phone potwierdza bardzo wysoką jakość naszych usług. To kolejny zachodnioeuropejski klient z sektora telefonii komórkowej i jest to efekt konsekwentnej i przemyślanej strategii rozwoju na rynkach światowych.

Według Aloisa Widmanna współpraca in&phone z Comarch przynosi wiele korzyści - Z jednej strony usprawnione zostaną procesy, dzięki którym możemy być konkurencyjni cenowo, a z drugiej strony elastyczność rozwiązań Comarch umożliwi nam szybkie dostosowanie się do potrzeb klientów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Comarch
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »