Czerwona Torebka sfinalizuje przejęcie Merlina

Sieć pasaży handlowych Czerwona Torebka zakłada, że w tym kwartale sfinalizuje przejęcie sklepu internetowego Merlin.pl - poinformował PAP Ireneusz Kazimierczyk, prezes spółki.

Sieć pasaży handlowych Czerwona Torebka zakłada, że w tym kwartale sfinalizuje przejęcie sklepu internetowego Merlin.pl - poinformował PAP Ireneusz Kazimierczyk, prezes spółki.

"Proces due diligence został zakończony. Potwierdził nasze założenia inwestycyjne. Spodziewamy się zakończyć przejęcie Merlin.pl w II kwartale tego roku" - powiedział PAP Kazimierczyk.

W środę spółka poinformowała o otrzymaniu zgody UOKiK na przejęcie kontroli nad Merlin.pl.

Na początku lutego Czerwona Torebka podpisała list intencyjny w sprawie nabycia w drodze aportu akcji Merlin.pl.

25 kwietnia NWZ spółki zdecydować ma o dwóch emisjach prywatnych z wyłączeniem prawa poboru.

Czerwona Torebka planuje wyemitować 1.525.940 akcji serii E po cenie 33,61 zł za papier. Akcje mają zostać objęte przez akcjonariuszy Merlin.pl w zamian za wkład niepieniężny w postaci 15.389 akcji spółki Merlin.pl, wycenionych łącznie na kwotę 51,3 mln zł.

Reklama

Emisja akcji serii F ma objąć maksymalnie 3.645.473 papiery. Akcje będą obejmowane za wkład pieniężny. Wartość oferty nie jest jeszcze znana, a środki mają zostać przeznaczone na dokapitalizowanie Merlin.pl.

Prezes Czerwonej Torebki podtrzymał, że rozważane są kolejne akwizycje. Spółka informowała wcześniej, że w ciągu kilku lat może kupić kilkanaście podmiotów.

"Zarząd rozważa kolejne akwizycje. Gdy negocjacje będą na tyle zaawansowane, aby poinformować rynek, niezwłocznie to uczynimy" - powiedział prezes Kazimierczyk.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: przejęcia | czerwony | PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »