Reklama

Czeska Kouzelna Almara przechodzi na Paczkomaty InPost

Operator zautomatyzowanych terminali pocztowych Kouzelna Almara rozpoczął współpracę z IN TIME - strategicznym partnerem InPost.

Umowa zakłada rozlokowanie Paczkomatów InPost w miejsce terminali, z których dotychczas korzystała Kouzelna Almara. Ofensywa zakłada uruchomienie minimum 150 maszyn w tym kraju. InPost wdraża Paczkomaty na terenie Czech w modelu 'na wyłączność'. Dynamiczny rozwój sieci Paczkomatów InPost możliwy jest dzięki współpracy z IN TIME. W ramach nowej umowy zawartej przez strategicznego partnera InPost, terminale, z których do tej pory korzystała Kouzelna Almara, zostaną zastąpione innowacyjnymi Paczkomatami InPost. Czeska spółka wymieni w ten sposób swoją całą sieć, liczącą 15 urządzeń w Pradze, umożliwiających użytkownikom samodzielne odbieranie i nadawanie przesyłek, 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Reklama

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że kolejny zagraniczny operator, proponujący swoim klientom nowoczesne i wygodne rozwiązanie paczkomatowe, zdecydował się na korzystanie z naszych urządzeń. Dzięki tej współpracy klienci Kouzelnej Almary zyskają dostęp do znacznie szerszej sieci urządzeń w różnych miastach Czech. Ponad 7,4 milionowa baza użytkowników Internetu oraz ogromna liczba e-sklepów w Czechach sprawia dodatkowo, że perspektywy rozwoju w tym regionie Europy są jeszcze bardziej atrakcyjne. Jesteśmy przekonani, że Paczkomaty InPost, bazujące na najnowocześniejszym systemie umożliwiającym nadanie lub odebranie przesyłki w nawet 7 sekund, sprostają wymaganiom najbardziej wymagających użytkowników tamtejszego rynku e-commerce - wyjaśnia Rafał Brzoska, prezes spółki Integer (właściciel marki InPost).

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »