DCB chce wejść na NewConnect
DCB sp. z o.o., wyspecjalizowany dostawca lamp kasjerskich oraz szkoleń z zakresu rozpoznawania autentyczności banknotów, w IV kwartale br. przeprowadzi prywatną emisję akcji, z której chce pozyskać do 1 mln złotych. Następnie, na przełomie 2010/2011 roku zadebiutuje na NewConnect. Autoryzowanym Doradcą Spółki został WDM Autoryzowany Doradca sp. z o. o.
Spółka dystrybuuje unikalne na rynku lampy kasjerskie, które wykorzystują technikę refleksyjnego światła białego, dzięki czemu dokładniej wychwytują precyzję druku banknotów (np. wykreskowanie oczu, precyzję elementów, czytelność mikrodruków itp.). DCB posiada wyłączność dystrybucyjną na ten produkt na rynku.
- Posiadamy wysoce innowacyjny produkt, jakim jest dystrybuowana przez nas lampa kasjerska DeCoBa 1085. Prowadzimy także szkolenia z zakresu nauki rozpoznawania autentyczności banknotów. Do tej pory zbudowaliśmy podstawy sieci dystrybucyjnej na terenie Polski. Rynek narzędzi i wiedzy potrzebnych do weryfikacji autentyczności znaków pieniężnych jest bardzo perspektywiczny. Według danych Europejskiego Banku Centralnego, w krajach strefy euro wykrywa się przeciętnie 400 tys. falsyfikatów w przeciągu pół roku. Jednocześnie, do przeciętnej komendy policji w Polsce trafia średnio od stu do dwustu fałszywych banknotów rocznie. Aby sprostać zapotrzebowaniu rynkowemu na nasz produkt, a także wprowadzić odpowiednią politykę fiskalną w firmie, potrzebujemy dodatkowych zasobów kapitałowych na rozwój. Swoją szansę widzimy w wejściu na rynek NewConnect, prowadzonym przez warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. Mamy nadzieję, że do końca października br. zamkniemy kwestie formalne związane z naszym przekształceniem w spółkę akcyjną i skupimy się już tylko na procedurach związanych z emisją akcji i debiutem - mówi Sylwester Salach, prezes spółki.
Spółka przeprowadzi prywatną emisję akcji w IV kwartale br. Chce z niej pozyskać do 1 mln złotych. Funkcję Oferującego podczas emisji pełnić będzie Dom Maklerski WDM S.A.
- Dzięki środkom, które pozyskamy od Inwestorów przyśpieszymy realizację naszej strategii rozwoju. Kapitał przeznaczymy na stworzenie własnej linii produkcyjnej dla lampy kasjerskiej, ekspansję na rynki zagraniczne oraz poszerzenie port folio oferowanych produktów. Emisję planujemy przeprowadzić jeszcze w tym roku tak, aby na przełomie 2010 i 2011 roku zadebiutować na rynku alternatywnym - tłumaczy Salach.
Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL