Delikatesy planują emisję

Dom Maklerski IDMSA podpisał z Przedsiębiorstwem Produkcyjno Handlowym Bomi SA - właścicielem sieci luksusowych sklepów delikatesowych umowę o przeprowadzenie pierwszej publicznej oferty akcji spółki.

Dom Maklerski IDMSA podpisał z Przedsiębiorstwem Produkcyjno Handlowym Bomi SA - właścicielem sieci luksusowych sklepów delikatesowych umowę o przeprowadzenie pierwszej publicznej oferty akcji spółki.

Sieć delikatesów Bomi to obecnie 18 sklepów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych oraz nowych osiedlach mieszkaniowych w Gdyni, Gdańsku, Słupsku, Malborku, Legionowie, Warszawie i Katowicach.

BOMI to firma wyłącznie z polskim kapitałem. Istnieje od 1990 roku, w obecnej formie działa od maja 1995 roku.

Spółka planuje rozszerzenie działalności na pozostałą część kraju poprzez otwarcie kolejnych 10 sklepów w 2007 roku. Sieć sprzedaży Bomi zwiększy się wówczas do 28 placówek, co zapewni firmie czołową pozycję na rynku pod względem liczby posiadanych własnych sklepów delikatesowych.

Reklama

Spółka funkcjonuje na rynku handlu detalicznego artykułów konsumpcyjnych typu FMCG, w segmencie luksusowych sklepów detalicznych. Kieruje swoją ofertę do bardziej zamożnych klientów, ceniących bogaty wybór produktów i komfortowe warunki zakupów. Asortyment towarów dostępnych w delikatesach BOMI obejmuje ok. 37 tys. artykułów, w tym trudno dostępne, egzotyczne produkty. Zapewnia to firmie pozycję lidera w swoim segmencie, pod względem szerokości oferty.

Na półkach marketów BOMI znaleźć można produkty niezbędne do przyrządzenia wyszukanych potraw z kuchni całego świata. Są owoce morza, oryginalne desery, egzotyczne przyprawy - konfitura z kasztanów, kaktus w zalewie, świeże mięso strusia czy okra w sosie pomidorowym. Delikatesy oferują bardzo szeroką gamę makaronów, oliwek, ryżu, oliwy, serów i wędlin, a także całą gamę oryginalnie butelkowanych win z całego świata.

Bomi prowadzi sprzedaż swoich towarów także poprzez sklep internetowy Supersam24.pl. Usługa dostępna jest w Warszawie i Trójmieście.

Spółka zamierza rozwijać ten kanał dystrybucji, ze względu na rosnące zainteresowanie zakupami przez internet w Polsce, obejmujące również branżę FMCG.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Bomi SA | Nieplanowane | delikatesy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »