Delko rezygnuje z programu budowy własnej sieci
- Delko, spółka zajmująca się dystrybucją produktów chemii gospodarczej rezygnuje z projektu budowy własnej sieci sklepów detalicznych na rzecz rozwoju detalicznej sieci sklepów franczyzowych - poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.
"Zarząd Delko (...) podjął uchwałę o rezygnacji z programu budowy własnej sieci sklepów detalicznych i skoncentrowaniu zaoszczędzonych sił i środków na rozwoju detalicznej sieci sklepów franczyzowych" - napisano w komunikacie.
We wrześniu 2011 roku spółka zapowiadała wprowadzenie nowego modelu sklepów wielobranżowych. Dawid Hersze, wiceprezes Delko, w listopadzie 2011 roku informował o planach otworzenia 12 sklepów w ramach własnej sieci detalicznej.
Dystrybucja produktów Delko prowadzona jest za pośrednictwem 19 dystrybutorów - hurtowni zlokalizowanych w różnych regionach kraju. Właściciele tych hurtowni są jednocześnie akcjonariuszami Delko. Sześć hurtowni wchodzi w skład grupy kapitałowej Delko: Delko RDT Księżycowa, Delko Otto, Nika, Ama, Frog MS Delko oraz Cosmetics. (