Duża aktualizacja Project Fame już pod koniec lutego

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych, wprowadzi pod koniec lutego nowe funkcjonalności do swojego idle clickera - Project Fame. Gra zostanie rozbudowana m.in. o nowe mapy, dzięki którym użytkownicy będą mogli zarządzać swoim "urodowym" biznesem w największych miastach świata.

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent gier mobilnych, wprowadzi pod koniec lutego nowe funkcjonalności do swojego idle clickera - Project Fame. Gra zostanie rozbudowana m.in. o nowe mapy, dzięki którym użytkownicy będą mogli zarządzać swoim "urodowym" biznesem w największych miastach świata.

Jednocześnie spółka prowadzi rozmowy dotyczące współpracy przy rozwijaniu gry z amerykańskim wydawcą gier mobilnych Kongregate, który specjalizuje się w tytułach z gatunku idle clicker.

- Dokonaliśmy wiele zmian, które uprzyjemnią rozgrywkę w Project Fame i bardziej zaangażują graczy. Największą jest wzbogacenie produktu o mapy - użytkownicy będą podejmować kolejne wyzwania, dzięki którym otrzymają dostęp do ośmiu nowych miast.

Mogą stać się właścicielami luksusowego kurortu mody i urody na całym świecie, m.in. w Paryżu, Londynie czy Nowym Jorku. - mówi Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games.

Reklama

Poza ciekawymi wyzwaniami i kolejnymi mapami, użytkownicy otrzymają również nowy tutorial, którego akcja dzieje się w małym miasteczku w Teksasie. Dzięki temu poznają uroki małego biznesu, który będą mogli rozwinąć do pozycji globalnego przedsiębiorstwa. Studio dodało również nową funkcjonalność w obszarze postaci, odtąd gracze będą mogli nadać swojej postaci imię oraz wybrać jej płeć.

Cherrypick Games zapowiada kolejne aktualizacje, których celem jest dalszy rozwój tytułu. W tym celu prowadzi rozmowy z amerykańskim wydawcą gier mobilnych - Kongregate. Jedną z działalności serwisu jest wsparcie deweloperów w obszarze promocji i udoskonalania produktów. Kongregate jest ekspertem w obszarze gier z gatunku idle clicker.

- Jesteśmy jedną z pierwszych firm na świecie, która stworzyła idle clicker dla kobiet. To wzbudziło zainteresowanie spółki Kongregate, która skontaktowała się z nami z propozycją współpracy. Jesteśmy na etapie negocjacji, w chwili obecnej nic więcej nie mogę powiedzieć. Bardzo nas cieszy, że nasz praca jest dostrzegana przez międzynarodowe firmy. To pokazuje globalny charakter naszej działalności. - dodaje Kwaśnica

Project Fame został wydany 22 listopada ubiegłego roku.

Na początku stycznia studio Cherrypick Games złożyło wniosek do Komisji Nadzoru Finansowego o zatwierdzenie Prospektu Emisyjnego, w związku z zamiarem przeniesienia notowań z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Przejściu nie będzie towarzyszyła emisji akcji. Spółka zadebiutuje niezwłocznie po zatwierdzeniu prospektu.

Cherrypick Games S.A. zostało założone przez zespół weteranów branży gamingowej z ogromnym doświadczeniem w tworzeniu i sprzedaży gier na wszystkie wiodące platformy sprzętowe. Zespół łączy pasję do gier i wizję tworzenia produktów najwyższej jakości, co pozwala mu realizować własną misję: produkcję najlepszych gier Free2Play.

Celem, który postawiło przed sobą Cherrypick Games S.A. jest osiągnięcie pozycji wydawcy o międzynarodowym znaczeniu, którego produkty prezentują najwyższą światową jakość.

Firma od początku swojego istnienia współpracuje m.in. z Apple, Google, Amazon, Tencent, BandaiNamco. Ma też status dewelopera i wydawcy Sony Playstation i Microsoft XBOX.

Najważniejsze produkcje spółki to m.in.: My Beauty Spa: Stars & Stories i My Hospital. Łącznie tytuły spółki zanotowały już ponad 22 mln pobrań.

Interia, opr. MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: użytkownicy | Project Fame
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »