Dynamiczny przyrost przychodów BRIJU

Notowana na głównym rynku GPW spółka jubilerska w okresie styczeń - wrzesień br. osiągnęła 557,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 37,8 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku i jest wynikiem porównywalnym do przychodów osiągniętych w całym 2015 r.

Notowana na głównym rynku GPW spółka jubilerska w okresie styczeń - wrzesień br. osiągnęła 557,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 37,8 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku i jest wynikiem porównywalnym do przychodów osiągniętych w całym 2015 r.

Według wstępnych danych sprzedażowych we wrześniu 2016 r. BRIJU zanotowało 72 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 21,8 proc. Na wynik ten złożyły się bardzo dobre wyniki obu segmentów działalności. W segmencie jubilerskim Grupa osiągnęła 3,8 mln zł przychodów - wzrost o 123,5 proc. r/r, natomiast w segmencie handlu i obróbki metali szlachetnych wzrost wyniósł 18,8 proc., a przychody wyniosły 68,2 mln zł.

- We wrześniu osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki ze sprzedaży. W naszej branży miesiąc powakacyjny jest jednym ze słabszych w roku, a mimo to udało nam się osiągnąć bardzo wysokie dynamiki wzrostów. Ponad dwukrotny wzrost sprzedaży w segmencie jubilerskim potwierdza słuszność realizowanej strategii rozwoju sieci sprzedaży i wprowadzania nowych produktów i kolekcji - powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.

Reklama

W ujęciu narastającym przychody ze sprzedaży po 9 miesiącach br. wyniosły: 528,7 mln zł w segmencie surowców - wzrost r/r o 36,0 proc. oraz 29,0 mln zł w segmencie wyrobów jubilerskich, co stanowi wzrost o 81,3 proc.

Z wstępnych danych wynika, że w okresie lipiec - wrzesień Grupa osiągnęła 206,7 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, na które złożyło się 11,3 mln zł sprzedaży w segmencie wyrobów jubilerskich oraz 195,3 mln zł przychodów ze sprzedaży w segmencie surowcowym.

- Bardzo dobrze oceniamy wyniki osiągnięte w ostatnich miesiącach. Są one zgodne z naszymi najbardziej optymistycznymi założeniami. Rosnące przychody to efekt zwiększania własnej sieci sprzedaży oraz wzrostu sprzedaży w istniejących salonach BRIJU - powiedział Przemysław Piotrowski.

W tym roku BRIJU otworzyło już 6 sklepów i aktualnie sieć sprzedaży składa się z 36 salonów BRIJU. Do końca roku własna sieć sprzedaży powiększy się jeszcze o 9 sklepów, do 45 salonów. Grupa ma już umowy na prawie wszystkie planowane lokalizacje. Nowe sklepy zostaną otwarte w Mielcu, Sieradzu, Tomaszowie Mazowieckim, Szczecinie i Mysłowicach.

BRIJU

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą detaliczną wysokiej jakości wyrobów jubilerskich. Drugim segmentem działalności BRIJU jest handel hurtowy i obróbka kruszców metali szlachetnych - głównie złota i srebra.

Działalność jubilerska jest kontynuacją blisko 100-letniej tradycji jubilerskiej rodziny Piotrowskich. Od 2011 r. produkcja odbywa się pod marką BRIJU, a od 2013 r. Spółka rozwija własną sieć sprzedaży, która obecnie liczy 36 sklepów pod marką BRIJU. Asortyment Spółki obejmuje klasyczne i nowoczesne kolekcje biżuterii. BRIJU, we współpracy ze znanymi projektantami, tworzy również oryginalne kolekcje modowe. Jako jedna z nielicznych spółek na polskim rynku BRIJU posiada własny zakład produkcyjny z nowatorskim systemem produkcji, wykorzystującym najlepsze światowe technologie i sprzęt. Własny zakład umożliwia elastyczne reagowanie na coraz szybciej zmieniające się trendy modowe.

Opr. KM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Przychód
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »