Dzisiaj Red Rock, jutro Incana
Wrocławski Dom Maklerski, lider na rynku NewConnect wśród Autoryzowanych Doradców pod względem ilości i wartości przeprowadzonych transakcji, wprowadzi na ten rynek spółkę Incana (firma jest w trakcie przekształcenia z Red Rock sp. z o.o.).
Nowy klient WDM to wiodący producent okładzin elewacyjnych sprzedawanych w Polsce i w Europie pod marką Incana. Wielkość oferty szacowana jest na ok. 5-7 mln zł. Prywatna oferta akcji planowana jest na drugi kwartał 2008 roku. Autoryzowanym Doradcą będzie spółka zależna WDM - CEE Capital sp. z o.o.
- Incana to kolejny przykład firmy o profilu produkcyjnym, która posiada doświadczenie i solidne fundamenty, a jednocześnie decyduje się na wejście na rynek NewConnect. Atrybuty spółki, dotychczasowe wyniki finansowe oraz możliwości rozwoju, pozwalają upatrywać w niej atrakcyjnego celu inwestycyjnego zarówno w krótkim, jak i w średnim i długim terminie. - mówi Adrian Dzielnicki, wiceprezes Wrocławskiego Domu Maklerskiego.
- Środki, o jakie poprosimy inwestorów w ramach prywatnej oferty akcji, chcemy przeznaczyć głównie na rozbudowę sieci sprzedaży i zwiększenie mocy produkcyjnych. Realizacja celów emisyjnych w zamierzeniach pozwoli nam zapewnić akcjonariuszom istotny wzrost wyników finansowych. W 2007 roku przychody ze sprzedaży wzrosły w stosunku do 2006 roku o ok. 30 proc. i wyniosły 7 mln zł przy zysku netto na poziomie 1,2 mln. Dzięki emisji, już w 2008 roku wartości te możemy podnieść o kolejne 50 proc., tak by móc pochwalić się inwestorom 10,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,1 mln zł zysku netto. Mamy nadzieję, że są to możliwości dzięki którym wielu potencjalnych inwestorów przychylnym okiem spojrzy na naszą emisję - komentuje plany spółki Dariusz Suchy, prezes spółki Incana.
Jest ona jednym z największych producentów okładzin elewacyjnych w Polsce i w 15 krajach Europy. Główny zakład produkcyjny firmy znajduje się w Ścinawie k/Lubina. Produkty spółki, m.in. kamień elewacyjny typu Lightstone, sprzedawane są pod marką Incana, która stanie się niedługo oficjalną nazwą firmy. Rebranding związany jest z chęcią mocniejszego związania z kluczowym brandem.
(opr. KM)