Empik Media & Fashion wyemituje obligacje

NFI Empik Media & Fashion przystąpił do programu emisji obligacji o łącznej wartości do 150 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Czas trwania programu wyniesie trzy lata.

NFI Empik Media & Fashion przystąpił do  programu emisji obligacji o łącznej wartości do 150 mln zł -  poinformowała spółka w komunikacie. Czas trwania programu wyniesie  trzy lata.

Grupa EM&F planuje dynamiczny rozwój w Rosji, Kazachstanie i na Ukrainie. Oprócz tego firma jest obecna w Rumunii, w Niemczech, w Czechach i na Słowacji. Stale zwiększa też swoją obecność w Polsce.

W kraju na koniec tego roku będzie mieć 339 sklepów. W 2008 roku ich liczba ma wzrosnąć do ok. 400, a w 2009 roku do ok. 483 placówek.

W sumie, uwzględniając placówki we wszystkich krajach, na koniec tego roku grupa powinna mieć 446 sklepów, w 2008 roku 573, a w 2009 roku 750.

Na listopadowej konferencji przedstawiciele spółki informowali, że będą finansować rozwój ze środków własnych oraz z kredytów i z emisji obligacji.

Reklama
INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: fashion | Empik | obligacje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »