Empik Media & Fashion wyemituje obligacje
NFI Empik Media & Fashion przystąpił do programu emisji obligacji o łącznej wartości do 150 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Czas trwania programu wyniesie trzy lata.
Grupa EM&F planuje dynamiczny rozwój w Rosji, Kazachstanie i na Ukrainie. Oprócz tego firma jest obecna w Rumunii, w Niemczech, w Czechach i na Słowacji. Stale zwiększa też swoją obecność w Polsce.
W kraju na koniec tego roku będzie mieć 339 sklepów. W 2008 roku ich liczba ma wzrosnąć do ok. 400, a w 2009 roku do ok. 483 placówek.
W sumie, uwzględniając placówki we wszystkich krajach, na koniec tego roku grupa powinna mieć 446 sklepów, w 2008 roku 573, a w 2009 roku 750.
Na listopadowej konferencji przedstawiciele spółki informowali, że będą finansować rozwój ze środków własnych oraz z kredytów i z emisji obligacji.