Energetyczny klient Prokomu

Prokom podpisał kolejną w ostatnich tygodniach umowę z Energą. Za 16,3 mln zł wdroży rozwiązanie wspomagające procesy dystrybucji energii elektrycznej. Łączna wartość pozyskanych przez Prokom zleceń wynosi już 26,9 mln zł.

Prokom podpisał kolejną w ostatnich tygodniach umowę z Energą. Za 16,3 mln zł wdroży rozwiązanie wspomagające procesy dystrybucji energii elektrycznej. Łączna wartość pozyskanych przez Prokom zleceń wynosi już 26,9 mln zł.

Najnowszy kontrakt jest częścią projektu realizowanego przez Prokom dla Koncernu Energetycznego Energa. Dotyczy budowy zintegrowanego systemu informatycznego (ZSI).

Pierwsza faza projektu (informacja o podpisaniu odpowiedniego kontraktu na 5,9 mln zł została ujawniona w połowie stycznia) dotyczyła wdrożenia modułów finansowo-księgowych. Równolegle strony prowadziły negocjacje na temat następnych części projektu. We wtorek Prokom poinformował o zawarciu kolejnej umowy z Energą na 16,3 mln zł.

Tym samym łączna wartość kontraktów (razem z mniejszymi zleceniami, o których strony nie informowały osobnymi komunikatami) wzrosła do 26,9 mln zł. W ramach tych zadań gdyński integrator wdroży kolejne moduły ZSI (budowanego na bazie systemu mySAP Business Suite): księgę główną, zarządzanie środkami trwałymi, kontroling, zarządzanie majątkiem i zarządzanie środkami pieniężnymi.

Reklama

Pozwoli to na pełną integrację i wymianę danych pomiędzy rozwiązaniami stosowanymi dotychczas przez podmioty, które utworzyły Energę (osiem zakładów energetycznych). Budowa ZSI potrwa do końca 2007 r. Inwestorzy pozytywnie zareagowali na informacje o pogłębieniu współpracy Prokomu z Energą. Kurs integratora zyskał wczoraj 2,4% i akcje kosztowały 148 zł.

Dariusz Wolak

Parkiet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »