Enter Air podpisał aneks do umowy z Itaka Holdings

Enter Air podpisał z Itaka Holdings aneks do obowiązującej umowy doprecyzowujący wolumen i wartość kontraktu w sezonie Lato 2020 i Zima 2020/2021. Szacunkowa wartość podpisanej umowy wynosi 74 mln USD (ok. 285,4 mln zł).

Enter Air podpisał z Itaka Holdings aneks do obowiązującej umowy doprecyzowujący wolumen i wartość kontraktu w sezonie Lato 2020 i Zima 2020/2021.  Szacunkowa wartość podpisanej umowy wynosi 74 mln USD (ok. 285,4 mln zł).

Po udanym sezonie 2019 planujemy równie udane kolejne lata i przedłużamy współpracę z naszymi sprawdzonymi partnerami, z którymi wspólnie od lat, rozwijamy rynek wakacyjnych podróży. Kontynuujemy przynoszącą doskonałe efekty politykę stabilnego rozwoju spółki oraz zbalansowanego podejścia w planowaniu, dlatego z Itaką podpisaliśmy aneks na zbliżonym do tegorocznego wolumenie - mówi Andrzej Kobielski, członek zarządu i dyrektor handlowy Enter Air.

Na podstawie podpisanego aneksu do zawartej w lutym 2019 r. dwuletniej umowy u współpracy z Itaka Holdings, Enter Air zapewni touroperatorowi świadczenie usług lotniczego przewozu osób i bagażu.

Reklama

Umowa została zawarta na czas określony do 30 kwietnia 2021 r. Łączna wartość świadczeń wynikających z umowy nie jest możliwa do ustalenia i jej ostateczna wartość może różnić się od podanych szacunków. Rozliczenia z tytułu podpisanej umowy będą realizowane na bieżąco i zgodnie z harmonogramem poszczególnych lotów czarterowych.

Jest to kolejna umowa podpisana w ostatnim czasie przez Enter Air z największymi touroperatorami. W ostatnich dniach zawarta została umowa z Rainbow Tours na sezon Lato 2020 i Zima 2020/2021 , a w październiku 2019 r. Enter Air przedłużył współpracę z TUI Poland o kolejne dwa lata.

Enter Air jest największą prywatną linią lotniczą działającą w Polsce. Grupa realizuje połączenia dla czołowych polskich i zagranicznych biur podróży latając w ponad 30 krajach od Islandii i Portugalii po Kenię i Wyspy Zielonego Przylądka. Flota Enter Air składa się z 21 samolotów Boeing 737-800 i dwóch Boeingów 737 MAX 8. Przewoźnik posiada sześć stałych baz operacyjnych w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Paryżu i Zurychu oraz kilka baz sezonowych, m.in. w Londynie, Madrycie, Pradze i Tel Awiwie.

Interia.pl oprac MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »