Ernst & Young zmienia nazwę na EY i przedstawia nowe logo

Międzynarodowa firma doradcza Ernst & Young od 1 lipca 2013 roku na całym świecie będzie się posługiwała nazwą marki EY. 1 lipca rozpoczyna się również proces odświeżania identyfikacji wizualnej firmy. Logo EY będzie prostsze i bardziej nowoczesne, a stare oznaczenia będą sukcesywnie wymieniane. Bez zmian pozostają nazwy spółek EY w Polsce. Wszystkie nadal będą zaczynać się od słów Ernst & Young i ta właśnie dotychczasowa nazwa będzie też wykorzystywana w dokumentach posiadających moc prawną.

Nazwa EY de facto nie jest nowa. Przez wiele lat była powszechnie używana przez pracowników i klientów firmy zamiennie z Ernst & Young.

- Celem wprowadzenia nowej nazwy marki i logo jest ujednolicenie komunikacji w skali globalnej. W komunikacji werbalnej, przez lata nazywani byliśmy w różny sposób. Czasem mówiono lub pisano o nas "Ernst & Young", czasem po prostu "Ernst", a czasami "EY" lub "E&Y". Stąd wybór jednej, najprostszej nazwy i decyzja o wprowadzeniu nowego logo - wyjaśnia Duleep Aluwihare, partner zarządzający EY w Polsce. - Chcemy, aby krótka nazwa na polskim rynku była wymawiana w języku angielskim, co jest dość popularną praktyką w naszym kraju w odniesieniu do marek o korzeniach brytyjskich lub amerykańskich - dodaje.

Reklama

Nowe logo zostało przygotowane głównie z myślą o internetowych kanałach komunikacji, na które od lat stawia EY. Odświeżonemu logotypowi towarzyszy slogan "Building a better working world". Komunikuje on nową misję firmy polegającą na usprawnianiu otaczającej jej rzeczywistości.

Barbara Górska, Dyrektor Marketingu EY, podkreśla, że o ile krótsza nazwa będzie stosowana od 1 lipca, o tyle nowa identyfikacja wizualna marki EY będzie wprowadzana sukcesywnie, a dla klientów i firm współpracujących z firmą nic się nie zmieni. - Nazwy spółek EY w Polsce pozostają takie same jak do tej pory. Firmy współpracujące z nami nie powinny podejmować żadnych działań w związku ze zmianą logo i nazwy marki. Nasze wartości również pozostają niezmienione, a priorytetem wciąż jest świadczenie najwyższej jakości usług.

O firmie EY

EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne. Nasza wiedza oraz świadczone przez nas najwyższej jakości usługi przyczyniają się do budowy zaufania na rynkach kapitałowych i w gospodarkach całego świata. W szeregach EY rozwijają się utalentowani liderzy zarządzający zgranymi zespołami, których celem jest spełnianie obietnic składanych przez markę EY. W ten sposób przyczyniamy się do budowy sprawniej funkcjonującego świata. Robimy to dla naszych klientów, społeczności, w których żyjemy i dla nas samych.

Nazwa EY odnosi się do firm członkowskich Ernst & Young Global Limited, z których każda stanowi osobny podmiot prawny. Ernst & Young Global Limited, brytyjska spółka z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji (company limited by guarantee) nie świadczy usług na rzecz klientów.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: Ernst & Young | nowe logo | logo | nazwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »