Fabryka Diet wybiera się na NewConnect
Spółka Fabryka Diet złożyła wniosek do GPW o wprowadzenie papierów wartościowych do obrotu na rynku NewConnect. Wnioskiem objętych jest 628,200 akcji serii C, które zostały objęte w drodze niepublicznej oferty akcji przez 28 inwestorów, po cenie emisyjnej 0.96 zł.
Fabryka Diet jest firmą o charakterze marketingowo-medialnym, która aspiruje do miana eksperta w zakresie zdrowego trybu życia i racjonalnego odżywiania. Spółka propaguje ideę zdrowego odżywiania w oparciu o aktualną wiedzę medyczną i dietetyczną, głównie poprzez metody związane z aktywnością fizyczną przyspieszającą realizację celów dietetycznych z jednoczesną poprawą sprawności i witalności.
Prowadzony przez Fabrykę Diet portal www.fabrykadiet.pl jest najpopularniejszym miejscem w sieci poświęconym prawidłowemu odżywianiu się i dietom odchudzającym. Fabryka Diet doradza przy planowaniu i stosowaniu diet oraz programów żywieniowych.
Fabryka Diet generuje przychody z reklam zamieszczanych na portalu w formie bannerów, artykułów sponsorowanych, cross promocji i innych mniej typowych działań promocyjnych. Strategia działania w zakresie reklam internetowych zakłada osiąganie coraz większej części przychodów z działań marketingowych (wspólne promocje, artykuły, udział specjalistów Fabryki Diet w cudzych kampaniach, sprzedaż leadów) w miejsce przychodów z zamieszczania bannerów i wyświetlania reklam.