Fachowcy.pl Ventures S.A. na NewConnect 15 lutego

15 lutego Fachowcy.pl Ventures S.A. zadebiutuje na rynku NewConnect. W drodze oferty prywatnej spółka pozyskała 608.000,25 zł, które przeznaczy na inwestycje, rozwój i rozbudowę strony internetowej. Właścicielem 58,93 proc. akcji firmy jest ProxyAd S.A.

15 lutego Fachowcy.pl Ventures S.A. zadebiutuje na rynku NewConnect. W drodze oferty prywatnej spółka pozyskała 608.000,25 zł, które przeznaczy na inwestycje, rozwój i rozbudowę strony internetowej. Właścicielem 58,93 proc. akcji firmy jest ProxyAd S.A.

Spółka Fachowcy.pl Ventures S.A. jest właścicielem serwisu internetowego Fachowcy.pl, który kieruje swoją działalność do podmiotów biznesowych oraz użytkowników indywidualnych. Za pomocą portalu można wyszukać firmy i usługi, głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, w konkretnej lokalizacji na terenie Polski. Platforma pozwala także zapoznać się z aktualnymi opiniami o jakości świadczonych usług przez firmy i osoby fizyczne wprowadzone do bazy. Oprócz prezentacji i oceny przedsiębiorców, portal świadczy również usługi reklamowe oraz doradcze w obszarze marketingu internetowego. W 2015 r. serwis ma być obecny na ponad 10 rynkach i skupiać w bazie ponad 1,5 mln firm.

Reklama

- Efektywny i perspektywiczny model biznesowy skutecznie wzbudził zainteresowanie inwestorów i pozwolił na skupienie kapitału wokół naszego przedsięwzięcia. Kupno udziałów przez ProxyAd wzmocniło pozycję firmy na wielu frontach. Ta transakcja z pewnością wpłynie pozytywnie na wyniki finansowe spółki. Prognozowane przychody firmy ze sprzedaży w 2012 roku wynosić będą

1073,21 tys. złotych. Debiut na NewConnect idealnie wpisuje się w nasze plany rozwojowe, dając przy tym możliwość uwiarygodnienia spółki zarówno w oczach partnerów biznesowych, jak również samych użytkowników serwisu - uważa Piotr Góralczyk, członek zarządu Fachowcy.pl Ventures S.A.

Głównym udziałowcem spółki Fachowcy.pl Ventures S.A jest ProxyAd S.A, która zajmuje się zarządzaniem ogólnopolską siecią reklamy lokalizacyjnej skierowanej na telefony komórkowe. Jej kluczowym partnerem jest m.in. T-Mobile. Dzięki współpracy z największym operatorem komórkowym w Polsce w zasięgu ProxyAd znajduje się blisko 4,5 mln konsumentów, którzy w ciągu miesiąca odbierają nawet do 700 tys. komunikatów reklamowych.

- Spółka ProxyAd S.A kieruje swoją działalność głównie do sektora MŚP. Jest to ta sama grupa podmiotów do których serwis Fachowcy.pl adresuje swoją ofertę. Dzięki współpracy, jaka zawiązała się między spółkami, możliwe będzie rozszerzenie portfolio oferowanych produktów i usług oraz dotarcie z ofertą do nowych klientów. Ten ostatni punkt zyskuje ostatnio szczególne znaczenie. Realną alternatywą dla drożejącej reklamy w wyszukiwarkach stają się bowiem usługi katalogowe, które oferuje serwis Fachowcy.pl. Naszą platformę cechuje stale powiększającą się oglądalność, co przekłada się na co raz większy zasięg dla potencjalnego odbiorcy usług. W Polsce ciągle wiele firm, zwłaszcza z sektora MSP, nie ma strony internetowej. Serwis pozwala szybko, łatwo i relatywnie tanio zaistnieć w internecie stanowiąc odpowiedź na tę potrzebę - mówi Góralczyk.

Opr. MM

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: w drodze | Fachowcy.pl Ventures S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »