Fresh24.pl wybiera się na NewConnect

Spożywczy supermarket internetowy Fresh24.pl planuje w grudniu 2010 roku zadebiutować na rynku NewConnect, a z emisji chce zebrać 4 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Spożywczy supermarket internetowy Fresh24.pl planuje w grudniu 2010 roku zadebiutować na rynku NewConnect, a z emisji chce zebrać 4 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

"Debiut na NewConnect planowany jest na grudzień 2010 r., a zamiarem spółki jest pozyskanie ok. 4 mln zł. Dzięki sprzedaży akcji Fresh24.pl zyska dodatkowe środki na jeszcze szybszy rozwój, z kolei dla giełdowych inwestorów jest to szansa na wzbogacenie portfela o akcje spółki z prężnie rozwijającego się sektora e-commerce" - podała spółka w komunikacie.

Fresh24.pl to supermarket internetowy obecny na warszawskim rynku od połowy lipca 2009 roku. W ciągu roku działalności we Fresh24.pl zarejestrowało się ponad 5,1 tys. klientów, a ich liczba rośnie średniomiesięcznie o kolejne 20 proc.

Reklama

Według szacunków Fresh24.pl, rynek e-grocery w Polsce w 2014 roku powinien wzrosnąć do poziomu 450 mln zł-1,7 miliarda zł. Wartość rynku w roku 2009 wynosiła 150 mln zł.

Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »