Gino Rossi miał straty

Gino Rossi ma po I półroczu tego roku 5,97 mln zł straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 2,14 mln zł zysku w analogicznym okresie ubiegłego roku - podała spółka w raporcie półrocznym.

Gino Rossi ma po I półroczu tego roku 5,97 mln zł straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 2,14 mln zł zysku w analogicznym okresie ubiegłego roku - podała spółka w raporcie półrocznym.

Strata operacyjna wyniosła w I połowie 2009 roku 7,65 mln zł wobec 5,16 mln zł zysku EBIT w I połowie 2008.

Przychody ze sprzedaży spadły do 88,17 mln zł z 93,27 mln zł rok wcześniej.

Gino Rossi podało w raporcie, że priorytetem na II półrocze jest poprawa efektywności działania grupy, szczególnie w zakresie segmentu obuwniczego.

"W II półroczu 2009 r. nastąpi dalsze wygaszanie marki Vanita - z uwagi na niesatysfakcjonujące wyniki i brak perspektyw w zakresie tego brandu, a także wycofywanie się z nierentownych lokalizacji, skrócenie i uproszczenie cyklu produkcyjnego oraz ograniczenie sprzedaży hurtowej na rzecz bardziej rentownej i bezpiecznej sprzedaży detalicznej w salonach firmowych" - napisano w raporcie.

Reklama

Spółka zamierza kontynuować rozwój marek Gino Rossi i Simple.

Środki pozyskane z planowanej emisji akcji Gino Rossi zamierza przeznaczyć na spłatę zadłużenia bankowego (ok. 9 mln zł), zmianę wizerunku salonów oraz wzmocnienie kapitału.

Spółka zamierza wyemitować do 18.216.600 nowych akcji z wyłączeniem prawa poboru. Emisję ma objąć Rubicon Partners i podmioty przez niego wskazane. Cenę emisyjną ustalono na 1,5 zł za akcję.(

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: rossi | gino rossi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »