Gino Rossi podtrzymuje prognozę

Gino Rossi podtrzymuje prognozy wyników skonsolidowanych na 2007 rok. Prognoza dla grupy zakłada osiągnięcie w 2007 roku 170 mln zł przychodów ze sprzedaży, a skonsolidowany zysk netto wzrośnie do 12,5 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.

Gino Rossi podtrzymuje prognozy wyników  skonsolidowanych na 2007 rok. Prognoza dla grupy zakłada  osiągnięcie w 2007 roku 170 mln zł przychodów ze sprzedaży, a  skonsolidowany zysk netto wzrośnie do 12,5 mln zł - poinformowała  spółka w komunikacie.

Jednostkowe przychody Gino Rossi w II kwartale 2007 roku wyniosły 58,8 mln zł, a zysk netto 2,3 mln zł, wobec 2,4 mln zł zysku w analogicznym okresie roku ubiegłego.

"Nieco niższa rentowność na poziomie jednostkowym w II kwartale była spowodowana czynnikami, uwzględnionymi przez spółkę w planach budżetowych: niższą marżą brutto w porównaniu z pierwszym kwartałem br., wzrostem kosztów ogólnych zarządu o 887 tys. (wzrosły wynagrodzenia pracownicze) oraz sezonowością" - napisano w komunikacie.

14 sierpnia spółka opublikuje wyniki skonsolidowane, uwzględniające wyniki przejętej w ubiegłym roku spółki Simple Creative Group.

Reklama

W 2006 roku liczba salonów firmowych "gino rossi" zwiększyła się z 80 do 104, z czego 6 salonów zostało otwartych za granicą. Włączona w ubiegłym roku do grupy kapitałowej spółka Simple wniosła kolejne 28 sklepów firmowych oraz 6 punktów w salonach Royal Collection.

W 2007 roku sieć sprzedaży zwiększy się w sumie o kolejnych 26 nowych salonów firmowych w Polsce marek Gino Rossi, Vanita i Simple oraz 12 salonów za granicą (Gino Rossi i Simple).

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: gino rossi | Netto | rossi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »