GNB odświeża logo, na przełomie I i II otworzy placówki w nowym formacie

Getin Noble Bank planuje odświeżyć logo i na przełomie stycznia i lutego otworzyć pierwsze placówki w nowym formacie.

Bank podał, że od połowy stycznia rozpoczyna kampanię medialną promującą rachunek Getin UP. Kampania wprowadza równocześnie nowe logo i nową identyfikację wizualną banku.

"Zgodnie z założeniami strategii, utrzymując pozycję lidera rynku depozytów, Getin Bank otworzy się w tym roku na nowe grupy klientów i postawi na walkę w segmencie kont" - napisano w komunikacie.

"Nowe logo będzie od tego momentu wykorzystywane w całej komunikacji banku. Stopniowo, wraz z pojawianiem się nowych oddziałów, zastąpi też wizualizację sieci placówek" - powiedział cytowany w komunikacie Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Banku.

Reklama

Przedstawiciele banku informowali wcześniej, że projekt Getin UP spowoduje, że koszty banku mogą trochę wzrosnąć, jednak celem banku na 2013 roku będzie ich ścisła kontrola

Sprawdź bieżące notowania GNB na stronach BIZNES INTERIA.PL

PAP
Dowiedz się więcej na temat: bank | placówki | Getin Noble Bank SA | nowe logo | logo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »