Reklama

Grodno powiększa sieć poprzez franczyzę

W dniu 23 kwietnia br. Grodno SA - jeden z czołowych dystrybutorów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce - podpisało pierwszą umowę na zasadzie franczyzy.

W 2015 roku Spółka planuje pozyskanie ok. 20 partnerów franczyzowych. Obecnie, łącznie z pierwszym oddziałem franczyzowym, sieć sprzedaży Grodna liczy 45 oddziałów w całej Polsce. 23 kwietnia br. Grodno SA podpisało pierwszą umowę franczyzową - z firmą APE IMPULS Sp. J. z Zielonki pod Warszawą. Model franczyzowy oparty jest na autorskim rozwiązaniu informatycznym pozwalającym niezależnym przedsiębiorstwom realizować ich cele biznesowe w ramach grupy Grodno. Umowa zakłada sprzedaż produktów dostępnych w sieci Grodno przy wykorzystaniu identyfikacji wizualnej Grodna.

Reklama

W ciągu 25 lat działalności stworzyliśmy Spółkę, która jest w branży dobrze znana i ceniona - dzięki temu dziś możemy rozszerzać naszą sieć sprzedaży zarówno organicznie, jak i poprzez franczyzę - mówi Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno SA.

Widzimy duże zainteresowanie współpracą w tym modelu biznesowym, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwinięcie oferty franczyzowej - dodaje Andrzej Jurczak. Współpraca z Grodnem to współpraca z wiarygodnym partnerem o dużej sile rynkowej. Dzięki zapleczu logistycznemu, wiedzy branżowej i ofercie Grodna poszerzymy asortyment i zapewnimy szybkość dostaw dla klientów. Mam nadzieję, że w krótkim czasie przełoży się to na zyski - mówi Jacek Sasin, prezes zarządu APE IMPULS Sp. J.

W bieżącym roku obrotowym 2015/2016 Grodno planuje uruchomienie ok. 20 oddziałów na zasadzie franczyzy. W ubiegłym roku obrotowym Grodno otworzyło 7 nowych oddziałów sprzedaży poprzez rozwój organiczny oraz przejęło spółkę prowadzącą działalność pod firmą Elektromag. Przejęcie wzmocniło Grodno w perspektywicznym segmencie przemysłowym, który ma stanowić 15% sprzedaży do końca roku obrotowego 2015/2016. Obecnie sieć dystrybucji Grodna liczy 45 oddziałów zlokalizowanych w kluczowych miastach w Polsce.

Grodno SA To jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, oferujący ponad 130 tys. towarów krajowych i międzynarodowych producentów oraz produkty pod marką własną Luno.

opr.MZB

Dowiedz się więcej na temat: 23 kwietnia | w polsce

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »