Grodno rozbudowuje sieć sprzedaży w województwie mazowieckim
Spółka Grodno (NewConnect: GRN), jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, zawarła umowę przedwstępną zakupu 100 proc. zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Wartość transakcji przekracza 10 proc. kapitałów własnych, tj. ponad 2,9 mln zł. Umowa przyrzeczona zostanie zawarta najpóźniej do 31 marca 2015 roku. W wyniku transakcji sieć sprzedaży powiększy się o kolejny punkt w woj. mazowieckim, co przełoży się na potencjał 15 mln zł sprzedaży więcej w skali roku.
- Naszym celem jest ciągłe zwiększanie zasięgu naszej działalności poprzez uruchamianie nowych punktów dystrybucyjnych na terenie kraju. Już dziś nasza sieć sprzedaży jest jedną z najbardziej rozwiniętych w kraju. Przejęcie nowej spółki pozwoli nam na dalsze wzmocnienie naszej pozycji w województwie mazowieckim - podsumował akwizycję Andrzej Jurczak, prezes Grodna SA.
Zarząd szacuje, iż w wyniku przejęcia przychody spółki wzrosną rocznie o około 15 mln zł.
Giełdowa spółka posiada obecnie 40 punktów sprzedaży zlokalizowanych w kluczowych polskich miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Najintensywniej Grodno działa w województwie mazowieckim, gdzie od wielu lat jest liderem z 18 punktami dystrybucyjnymi. Punkty sprzedaży zaopatrywane są z nowoczesnego centrum magazynowego zlokalizowanego w Małopolu pod Warszawą.
Sprawdź notowania spółki Grodno na stronach INTERIA.PL
- - - - -
Grodno SA to jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, oferujący ponad 130 tys. towarów krajowych i międzynarodowych producentów oraz produkty pod marką własną Luno. W ramach wartości dodanej dla klientów, spółka świadczy specjalistyczne usługi doradztwa i audytów energetycznych i oświetleniowych oraz usługi z obszaru projektów fotowoltaicznych.
Klientami spółki są firmy zajmujące się instalacją elektryczną, przemysł (służby utrzymania ruchu, firmy z branży przemysłowej), dystrybucją (hurtownie i sklepy), obiekty wielkopowierzchniowe (magazyny, sieci handlowe, biurowce, hotele), jak i klienci detaliczni.
Opr. MD