Grodno SA uruchomiło nowy punkty sprzedaży
Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkty sprzedaży w Zielonej Górze. To już piąty punkt sprzedaży otwarty w bieżącym roku w ramach strategii spółki, która zakłada, między innymi, rozbudowę sieci w zachodniej Polsce. Aktualnie Grodno posiada 41 punktów sprzedaży. W planach na kolejny rok obrotowy jest następne pięć nowych punktów sprzedaży.
- Chcemy, aby nasze placówki były obecne we wszystkich kluczowych miastach w Polsce. W związku z tym konsekwentnie zdobywamy nowe przyczółki m.in. na zachodzie Polski, w województwie lubuskim i dolnośląskim - podsumował Andrzej Jurczak, prezes Grodna SA. Zgodnie ze strategią spółka planuje rozwój sieci sprzedaży o 10 punktów w latach 2014-2016. W bieżącym roku obrotowym zakładano otwarcie pięciu punktów, zaś kolejne pięć ma być uruchomione w roku obrotowym 2015/2016.
- W rekordowo krótkim czasie - na bazie środków własnych - udało nam się z sukcesem zrealizować I. etap strategii, czyli rozbudować sieć sprzedaży o pięć nowych oddziałów. Oddział w Zielonej Górze jest naszym piątym punktem uruchomionym od początku tego roku obrotowego. To potwierdza słuszność wybranego kierunku strategicznego i pokazuje nasze kompetencje w rozwijaniu firmy - dodał Prezes Jurczak. 'Giełdowa spółka posiada obecnie 41 punktów sprzedaży zlokalizowanych w kluczowych polskich miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Najintensywniej Grodno działa w województwie mazowieckim, gdzie od wielu lat jest liderem z 18 punktami dystrybucyjnymi. Punkty sprzedaży zaopatrywane są z nowoczesnego centrum magazynowego zlokalizowanego w Małopolu pod Warszawą.
opr MZB