Grupa Multimedia Polska rozpoczęła sprzedaż energii elektrycznej
Multimedia Polska rozpoczęły sprzedaż energii elektrycznej dla klientów indywidualnych. Klienci korzystając z oferty Grupy mogą otrzymać stawkę za energię elektryczną nawet o 15 proc. niższą od swojej obecnej taryfy.
Ponadto niezależnie od zmian cen energii elektrycznej na rynku Multimedia Polska mogą zagwarantować utrzymanie niskiej stawki nawet do końca 2016 r. To już trzecia nowa usługa, po telefonii komórkowej w modelu MVNO oraz usłudze monitoringu domu, wprowadzona do oferty przez Multimedia Polska w tym roku.
Dotychczas oferta sprzedaży energii elektrycznej została uruchomiona pilotażowo w trzech miastach: Częstochowie, Łodzi oraz Toruniu i jest skierowana do obecnych klientów Multimedia Polska.
- Rozszerzenie oferty o sprzedaż energii elektrycznej to kolejny krok potwierdzający konsekwentną realizację naszej nowej strategii zakładającej oferowanie klientom wielu nowych usług, również wykraczających poza dotychczasowy zakres modelu biznesowego. Już niedługo uruchomimy sprzedaż energii elektrycznej w całej Polsce. Wierzymy, że nasza ciekawa oferta, za którą stoi rozpoznawalna marka oraz dobrze rozwinięta sieć sprzedaży sprawią, że klienci zaufają nam wybierając Multimedia Polska także jako dostawcę energii dla domu - mówi Andrzej Rogowski, prezes Multimedia Polska.
Klienci którzy podpiszą umowę na sprzedaż energii elektrycznej z Multimedia Polska mogą liczyć na upust do 15 proc. względem taryfy obecnego sprzedawcy obowiązujący do końca 2014 r. oraz 5 proc. od stycznia 2015 r. nawet do końca 2016 r. W ramach oferty klienci zyskują również gwarancję utrzymania niskiej stawki do końca obowiązywania umowy, niezależnie do zmian cen energii elektrycznej na rynku.
Sprzedaż energii elektrycznej przez Multimedia Polska jest świadczona przez spółkę zależną - Multimedia Polska Energia.
Opr. KM