Grupa o2 kupiła 30 proc,. akcji agencji Socializer SA

W dniu Grupa O2 SA zakupiła 30 % akcji agencji Socializer SA za 6,8 mln złotych. W ramach tej transakcji Grupa O2 wniosła Brand Karmę, swoją agencję social mediową. Agencja działa w strukturach Grupy o2 od 2009 roku i świadczy analogiczne usługi do Socializer SA.

W dniu Grupa O2 SA zakupiła 30 % akcji agencji Socializer SA za 6,8 mln złotych. W ramach tej transakcji Grupa O2 wniosła Brand Karmę, swoją agencję social mediową. Agencja działa w strukturach Grupy o2 od 2009 roku i świadczy analogiczne usługi do Socializer SA.

"Inwestycja w Socializer SA daje akcjonariuszom Grupy O2 istotną ekspozycję na tym szybko rosnącym segmencie rynku reklamy internetowej. W wyniku połączenia Brand Karmy i Socializera powstanie lider na tym rynku, notowany za kilka dni na NewConnect. Będziemy wspierali zespół kierowany przez Łukasza Misiukanisa w dalszym rozwoju spółki." mówi Jacek Świderski, Członek Zarządu Grupy o2 SA.

"Zdecydowaliśmy się na strategiczne partnerstwo z Grupą O2 przede wszystkim z powodu jej ugruntowanej pozycji na rynku reklamowym. Dzięki temu spodziewamy się znacznego wzrostu przychodów Socializer SA juz w pierwszym polroczu 2012. Mocną stroną tej transakcji jest wykorzystanie potencjału agencji social media Brandkarma, która ze struktur grupy O2 przejdzie do Socializer, skokowo zwiększając naszą skalę działania." mówi Łukasz Misiukanis, Prezes Zarządu Socializer SA.

Reklama

Grupa o2 to jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie. Wielokrotnie nagradzana m.in. Przedsiębiorca Roku 2004 w plebiscycie Ernst & Young, czołowe miejsca w pierwszej piątce firm w rankingu Deloitte Top 50 Technology Fast Companies 2006 oraz 2007, ostatnio również nagrodzona w rankingu Rzeczpospolitej na najcenniejsza markę "Polska Marka". W skład Grupy o2 SA wchodzi m. in. o2 sp. z o.o., wydawca portalu o2.pl oraz bezpłatnej poczty elektronicznej, http Sp. z o.o. wydawca serwisu Pudelek, czy F4F Sp. z o.o. wydawca Wrzuty. Na portal o2.pl składają się liczne serwisy tematyczne w tym Kafeteria.pl, Biztok.pl i HotMoney.pl. Grupa oferuje również serwisy ogłoszeniowe najDom.pl, najAuto.pl, serwisy społecznościowe Mixer.pl i Pinger.pl.

Agencja Socializer powstała w lipcu 2010 roku w Warszawie. W pierwszych miesiącach działalności zdobyła prestiżowych klientów takich jak: Microsoft, Polsat, BZ WBK, Polpharma, Puma, Samsung, Monolith, Fox Polska, Jutrzenka Colian, Exim Tours, Holiday Check, Grecos Holiday. To co wyróżnia Socializer spośród innych agencji, to zespół złożony z najbardziej doświadczonych ludzi na rynku. Od marca 2011 roku Socializer działa w formie spółki akcyjnej.

PEŁNE NOTOWANIA SPÓŁKI

GRUPA One-2-One specjalizuje się komplementarnych, interaktywnych rozwiązaniach adresowanych do podmiotów działających m.in. w sektorze mediów i usług marketingowych. W realizowanych projektach wykorzystuje najnowsze technologie mobilne (bluetooth, fotokody, m-kupony), jak i SMSy, MMSy, IVR oraz rozwiązania internetowe oparte o filozofię Web 2.0. W skład grupy kapitałowej wchodzą następujące marki: mobijoy! - agencja marketingu mobilnego, Comtica - specjalista w konwergencji nowych mediów (Internet-Mobile-TV) i technologii, iFusion - agencja interaktywna, Mobile Advertising Platform - platforma reklamy mobilnej wykorzystująca analizę baz danych, Media Solutions - lider w kompleksowej obsłudze mediów w zakresie rozwiązań i narzędzi mobilnych, Streemo - portal i platforma społecznościowa (rynek social media), Multiscreen - system do wielokanałowego zarządzania treściami video, Mobitrust - dostawca rozwiązań mobilnego e-podpisu.

Opr.MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Grupa o2 S.A.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »