Grupa Wind Mobile podpisała umowę dotyczącą strategicznego partnerstwa z amerykańskim NAMU
Software Mind, spółka z notowanej na NewConnect Grupy Wind Mobile, podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z amerykańskim NAMU Systems. Kontrakt wpisuje się w konsekwentnie realizowaną przez grupę strategię rozwoju sprzedaży produktów własnych, w szczególności poprzez ich komercjalizację na rynkach zagranicznych.
Zgodnie z umową, LiveBank - najbardziej rozwinięta w skali globalnej platforma wirtualnej obsługi klientów banków - będzie stanowić jeden z filarów rozwiązań mobilnych oferowanych przez NAMU Systems globalnym bankom detalicznym.
NAMU dostarcza bankom i innym podmiotom finansowym, w tym emitentom kart płatniczych, systemy informatyczne oferowane pod własną marką. Produkt w obecnej formie składa się z platformy (serwer/chmura) oraz aplikacji na telefony komórkowe. Podczas korzystania z aplikacji NAMU, klienci banków i użytkownicy kart płatniczych mogą zarządzać swoimi kontami w prosty i przyjazny sposób, zgodny z najnowszymi standardami znanymi z mediów społecznościowych i przeglądarek internetowych. Dzięki platformie LiveBank mają także możliwość bezpośredniej konsultacji wideo z doradcą banku.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z NAMU Systems. Mimo relatywnie krótkiej obecności na rynku, firma stworzyła bardzo nowoczesny produkt, który co dla nas najistotniejsze, odnosi sukcesy i wzbudza duże zainteresowanie branży bankowej na świecie. Natomiast nasz LiveBank to obsługa klienta przyszłości, która idealnie wkomponowuje się w strategię NAMU. Jestem przekonany, że kompatybilność obu aplikacji będzie przynosiła maksymalną satysfakcję użytkownikom - powiedział Rafał Styczeń, prezes zarządu Wind Mobile.
Jednym z pierwszych wspólnych projektów LiveBanku i NAMU Systems będzie prezentacja wersji demo produktu NAMU podczas tegorocznej edycji renomowanego konkursu Citi Mobile Challenge, organizowanego przez Citibank. NAMU jest jego finalistą. Prezentacja NAMU w ramach Citi Mobile Challenge EMEA odbędzie się 28 kwietnia w Warszawie.
- - - - -
LiveBank wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line. LiveBank jest dostępny w takich bankach jak mBank (Commerzbank Group) czy BZ WBK (Santander Group). Trwają również projekty w innych krajach europejskich.
- - - - - -
NAMU Systems jest młodym startupem amerykańskim. Firma ma siedzibę w Nowym Jorku oraz biura w Warszawie i Krakowie, które zatrudniają polskich inżynierów. Założyciele NAMU mają unikatowe doświadczenie w branży bankowej na całym świecie, co pozwala im na doskonałe zrozumienie zarówno potrzeb nabywców platformy, tzn. globalnych banków, jak i użytkowników aplikacji mobilnej - ich klientów. Innowacyjna platforma NAMU, wraz z aplikacją, wyszły z fazy testów i produkt jest gotowy do wdrożeń.
Opr. MD