Hoopla.pl liczy na debiut w październiku

Hoopla.pl, która prowadzi sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV, komputerów i armatury, liczy, że do giełdowego debiutu spółki dojdzie w październiku - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Hoopla.pl, która prowadzi sklep internetowy  specjalizujący się w sprzedaży sprzętu AGD i RTV, komputerów i  armatury, liczy, że do giełdowego debiutu spółki dojdzie w  październiku - poinformowała spółka w komunikacie  prasowym.

W piątek Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny spółki Hoopla.pl. Oferta publiczna obejmie 1.000.000 akcji serii A i 1.000.000 akcji serii B.

Oferującym papiery będzie DM Banku Ochrony Środowiska.

Spółka zamierza pozyskać z emisji około 11-13 mln zł.

Kapitał pozyskany z emisji akcji spółka chce przeznaczyć na wdrożenie nowych systemów informatycznych usprawniających marketing, sprzedaż oraz obsługę klientów.

W 2005 roku obroty spółki wyniosły 4 mln zł, a rok później wzrosły do 27 mln zł.

Reklama

Hoopla.pl została założona w 2004 roku przez Krzysztofa Boufała i Przemysława Szydłowskiego. Głównym inwestorem firmy jest fundusz MCI Management.

Obecnie firma zatrudnia około 40 osób.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: debiut
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »