HTL-Strefa zwiększyła sprzedaż o 47,7 proc.

HTL-Strefa sprzedała w drugim kwartale 2007 roku 252,15 mln sztuk nakłuwaczy bezpiecznych i lancetów personalnych, co stanowi wzrost o 47,7 proc. w ujęciu rocznym - poinformowała spółka w komunikacie.

HTL-Strefa sprzedała w drugim kwartale 2007  roku 252,15 mln sztuk nakłuwaczy bezpiecznych i lancetów  personalnych, co stanowi wzrost o 47,7 proc. w ujęciu rocznym -  poinformowała spółka w komunikacie.

"Rośnie sprzedaż dla naszych strategicznych klientów. Zdobywamy też coraz więcej średniej wielkości odbiorców. To, w połączeniu z rozwojem naszych zagranicznych spółek, wróży kolejne okresy równie bogate w zamówienia" - powiedział cytowany w komunikacie Wojciech Wyszogrodzki, dyrektor generalny HTL-Strefa.

Sprzedaż nakłuwaczy bezpiecznych wyniosła w drugim kwartale 2007 roku 85,15 mln sztuk, czyli była wyższa o 55,6 proc. w porównaniu z 54,71 mln sztuk rok wcześniej.

Sprzedaż lancetów personalnych wyniosła w drugim kwartale tego roku 167 mln sztuk, co stanowi wzrost o 44,0 proc. w porównaniu z 115,98 mln sztuk w takim samym okresie roku 2006.

Reklama

Sprzedaż nakłuwaczy bezpiecznych sięgnęła w pierwszym półroczu 2007 roku 146,15 mln sztuk i była o 36,7 proc. wyższa niż w pierwszym półroczu 2006 roku.

Sprzedaż lancetów personalnych przez pierwsze sześć miesięcy 2007 roku wyniosła 343,3 mln sztuk, co stanowi wzrost o 74,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku.

Spółka zaznacza, że podane wyniki to informacje wstępne opracowane w oparciu o dane działu sprzedaży. Mogą one nieznacznie różnić się od danych działu finansowego, prezentowanych w raporcie kwartalnym.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: strefa | proca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »