Hurtimex wejdzie w końcu marca

Łódzki producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej planuje debiut na NewConnect. Pierwsze notowanie akcji właściciela marek tup-tup i HOOP przewidziane jest na koniec marca. Hurtimex chce pozyskać z rynku od 3,5 do 5 mln zł. Półtora roku po debiucie, firma zamierza przeprowadzić publiczną emisję na podstawowym parkiecie GPW.

Spółka planuje upublicznienie ze względu na inwestycje przewidziane w strategii rozwoju. Jej główne założenia to wdrożenie nowoczesnego systemu informatycznego, rozwój sieci sklepów franczyzowych oraz poszerzenie asortymentu. Na te cele zostaną przeznaczone pieniądze z marcowej emisji.

- Jesteśmy firmą rodzinną i nie chcemy stracić nad nią kontroli. Zdajemy sobie przy tym sprawę, że musimy się rozwijać, a nie będzie to możliwe bez pieniędzy z zewnątrz. Stąd decyzja o upublicznieniu spółki przy jednoczesnym zachowaniu pakietu kontrolnego w naszej rodzinie - mówi Jarosław Kopeć, członek zarządu Hurtimeksu.

Reklama

Przy okazji debiutu na NewConnect zostaną wyemitowane trzy miliony nowych akcji, które trafią do inwestorów w prywatnej ofercie. Teraz udziałowcy spółki posiadają dziesięć milionów akcji.

Strategia rozwoju spółki zakłada również debiut na głównym parkiecie. Pieniądze z publicznej emisji zostaną przeznaczone m.in. na budowę własnego centrum logistycznego oraz rozwój drugiej marki ubrań dla młodzieży HOOP. Dlatego spółce zależy na rynkowej wycenie wartości firmy, co zapewnią notowania na NewConnect.

Wśród innych spółek obecnych na NewConnect, Hurtimex będzie się wyróżniać pod względem branży w jakiej działa (pierwsza firma odzieżowa) oraz długiej historii.

*

Hurtimex to łódzki producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej, działający na rynku od 1990 roku. Spółka produkuje rocznie około miliona sztuk ubrań przeznaczonych na rynek krajowy oraz eksport, m.in. do Niemiec, Czech i Słowacji. Dwa razy do roku spółka projektuje kolekcje handlowe. Są one produkowane pod dwiema markami: tup-tup dla dzieci w wieku 0-9 lat oraz HOOP dla młodzieży. Hurtimex zatrudnia 60 osób, w tym własny zespół projektantów oraz konstruktorów odzieży.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | debiut | HURTIMEX
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »