IMS kupił Audio Marketing za 4,25 mln złotych

Firma notowana na GPW - IMS - kupiła od pięciu osób fizycznych 100 proc. udziałów spółki Audio Marketing (AM) za 4,25 mln zł brutto. Dodatkowa zapłata jest uzależniona od wysokości zysku netto AM w 2022 roku.

Dodatkowa zapłata waha się między 1,55 mln zł brutto do podziału na wszystkich dotychczasowych właścicieli AM (przy wypracowaniu zysku netto na poziomie co najmniej 0,75 mln zł) do 6,5 mln zł brutto do podziału na wszystkich dotychczasowych właścicieli AM (przy wypracowaniu zysku netto na poziomie co najmniej 1,75 mln zł).

Audio Marketing to spółka działająca od kilku lat w branży audiomarketingu, której model biznesowy oparty jest o dostarczanie usług muzycznych do punktów sprzedaży.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama

AM posiada teraz ok. 7600 lokalizacji, do których dostarcza usługi abonamentowe audio w kraju i poza granicami. To istotnie większa liczba lokalizacji (o ponad 20 proc.) niż na dzień podpisania term sheet, tj. 31 marca 2021 r.

Po przejęciu, grupa będzie posiadać łącznie ok. 28 400 lokalizacji abonamentowych.

IMS

3,7300 -0,0100 -0,27% akt.: 18.12.2024, 17:51
  • Otwarcie 3,7400
  • Max 3,7400
  • Min 3,6600
  • Kurs odniesienia 3,7400
  • Suma wolumenu 4 672
  • Suma obrotów 17 293,5400
  • Widełki dolne 3,3700
  • Widełki górne 4,1100
Zobacz również: AGORA ATMGRUPA COMPERIA


PAP
Dowiedz się więcej na temat: fuzje spółki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »