IMS podpisał nowy kontrakt z POLOmarket

Internet Media Services S.A. (NewConnect: IMS) - przedstawiciel polskiego rynku marketingu sensorycznego - podpisał nową umowę na świadczenie usług audiomarketingu z siecią POLOmarket, liczącą obecnie już 351 sklepów, umiejscowionych zarówno w małych, jak i większych miastach na terenie całego kraju.

Internet Media Services S.A. (NewConnect: IMS) - przedstawiciel polskiego rynku marketingu sensorycznego - podpisał nową umowę na świadczenie usług audiomarketingu z siecią POLOmarket, liczącą obecnie już 351 sklepów, umiejscowionych zarówno w małych, jak i większych miastach na terenie całego kraju.

- Podpisanie kolejnej umowy z siecią supermarketów POLOmarket wpisuje się w realizację strategii rozwoju Grupy IMS. Nowy kontrakt zakłada kontynuację współpracy IMS z POLOMarketem na okres 3 lat. Widzimy, że usługa audiomarketingu jest coraz bardziej doceniania na rynku, o czym świadczy powiększające się grono naszych stałych klientów - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.

POLOmarket to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału, która działa na polskim rynku już od 15 lat.

Reklama

Sprawdź bieżące notowania spółki IMS na stronach INTERIA.PL

Internet Media Services S.A. (IMS) w sposób indywidualny traktuje każdego klienta, proponując mu nieszablonowe rozwiązanie w zakresie wykorzystania możliwości narzędzi marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży.

Grupa IMS jest międzynarodowym dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu audiomarketingu, Digital signage oraz aromamarketingu. Rozwiązania oferowane przez grupę pozwoliły osiągnąć pozycję lidera na rynku polskim, jak również rozpocząć rozwój oferty na innych rynkach europejskich.

Działając, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, w segmencie mediów i nowoczesnych technologii grupa wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.

Obecnie Grupa IMS obsługuje ponad 87 proc. galerii handlowych. Wśród partnerów handlowych grupy znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pzza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »