Interia stawia na e-commerce

Portal Interia uruchomił pierwsze rozwiązanie typu e-commerce- hipermarket internetowy. W poniedziałek rozpocznie się proces budowania księgi popytu na akcje serii E. Cena minimalna została ustalona na 21 zł.

Portal Interia uruchomił pierwsze rozwiązanie typu e-commerce- hipermarket internetowy. W poniedziałek rozpocznie się proces budowania księgi popytu na akcje serii E. Cena minimalna została ustalona na 21 zł.

Sklep internetowy Interii oferuje ponad 26 tys. artykułów podzielonych na 16 kategorii. Za pomocą portalu można kupić sprzęt AGD i RTV, artykuły biurowe, książki, kosmetyki, filmy, odzież, zabawki, artykuły motoryzacyjne i sportowe, dla dzieci, domu i ogrodu oraz komputery, gry i oprogramowanie. Logistyką i fizyczną obsługą klientów hipermarketu zajmuje się na zasadzie outsourcingu wrocławska firma Click and Buy.

Proces budowy księgi popytu zakończy się 18 stycznia. Od 24 do 29 stycznia przyjmowane będą zapisy na 1 642 200 akcji. Debiut portalu na giełdzie planowany jest na 2 lutego.

Reklama
Parkiet
Dowiedz się więcej na temat: INTERIA | e-commerce
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »