Intersport chce wydać 50 ml zł

Intersport chce do końca 2010 roku wydać na inwestycje ponad 50 mln zł, otwierając minimum 5 salonów rocznie - podała spółka w komunikacie prasowym.

Intersport chce do końca 2010 roku wydać na inwestycje ponad 50 mln zł, otwierając minimum 5 salonów rocznie - podała spółka w komunikacie prasowym.

W ramach planów rozwoju spółka podpisała już umowy najmu w 8 miastach, prowadzi negocjacje w sprawie kolejnych 5 lokalizacji. W latach 2009-2010 spółka chce otworzyć 10 salonów sportowych (po 5 rocznie) o średniej powierzchni 1 tys. m kw, na które przeznaczy ok. 22 mln zł (bez kosztów zatowarowania).

Na koniec 2010 roku sieć salonów sportowych Intersport ma obejmować 35 sklepów o łącznej powierzchni ok. 38 tys. mkw. W tym roku spółka chce otworzyć 6 salonów. Wartość inwestycji ma wynieść ok. 19 mln zł. Spółka realizuje też budowę własnego centrum biurowo-magazynowego pod Krakowem, która może pochłonąć ok. 17 mln zł. Łącznie na inwestycje do 2010 roku Intersport chce przeznaczyć ponad 50 mln zł.

Reklama

"W sumie na inwestycje do 2010 roku planujemy przeznaczyć ponad 50 mln zł. Środki na uruchamianie nowych salonów pochodzą z bieżącej działalności, wspomagamy się również kredytem bankowym" - powiedział cytowany w komunikacie Artur Mikołajko, prezes spółki. Niedawno Intersport informował, że może w grudniu podwyższyć tegoroczne prognozy zakładające osiągnięcie 205,3 mln zł przychodów i 6,74 mln zł zysku netto.

Lutowa prognoza zakładała otwarcie pięciu nowych salonów w 2008 roku, a spółka uruchomi jednak sześć salonów. Po pierwszym półroczu Intersport osiągnął prawie 89,7 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 42,8 proc. w stosunku do I półrocza 2007 r. Zysk netto w I półroczu 2008 wzrósł o 510 proc. rdr do 0,57 mln zł.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: 50+ | chciał | wydma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »