Kluczowy kontrakt Comarchu

Wiodący światowy koncern energetyczny podpisał ramową umowę z Comarch na budowę, wdrożenie, integrację i utrzymywanie globalnego systemu lojalnościowego opartego o rozwiązanie Comarch AURUM LoyaltyCare.

W ramach umowy, której wartość w zależności od liczby krajów może osiągnąć 20 milionów euro, Comarch wdroży swój system w najważniejszych dla koncernu rejonach geograficznych. W ramach umowy ramowej podpisano do tej pory ze spółkami zależnymi koncernu kontrakty dotyczące wdrożenia systemu w jednym z krajów zachodnioeuropejskich o wartości 4,1 mln euro. System będzie hostowany w Polsce, w centrach danych Comarch. Aktualnie prowadzone są negocjacje z przedstawicielstwami koncernu w kolejnych krajach na całym świecie.

Reklama

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że jeden z największych na świecie koncernów energetycznych zaufał nam jako solidnemu dostawcy i wybrał Comarch spośród bardzo licznej grupy światowych producentów systemów lojalnościowych. Potwierdza to bardzo wysoką jakość naszych systemów informatycznych. Mamy nadzieję, że ten kontrakt otworzy nam drzwi do kolejnych umów w sektorze energetycznym na całym świecie - mówi Paweł Przewięźlikowski, Wiceprezes Comarch SA.

- Udało nam się pokonać ponad 20 firm z całego świata - powiedział INTERIA.PL Paweł Przewięźlikowski. - Największą konkurencją były firmy brytyjskie i niemieckie, natomiast z Polski jedynie ComArch otrzymał zaproszenie do przetargu - dodał.

Zaznaczył przy tym, że współpraca z AURUM LoyaltyCare to w tej chwili jeden z najważniejszych produktów eksportowych ComArch. - Na potrzeby realizacji tego kontraktu zwięszyliśmy zatrudnienie tylko przy tym produkcie z 20 do 40 osób - powiedział wiceprezes ComArch. - Jeżeli zajdzie taka potrzeba, będziemy dalej zwiększać zatrudnienie - dodał.

Jednocześnie zwrócił uwagę, że system będzie obsługiwany w całości w krakowskim ośrodku przetwarzania danych (data center) ComArch. - To pokazuje, że Polska jako miejsce przetwarzania danych dla zachodnich koncernów jest postrzegana jako kraj bezpieczny, o dobrej infrastrukturze telekomunikacyjnej - powiedział.

System lojalnościowy Comarch AURUM LoyaltyCare jest jednym z najnowocześniejszych produktów informatycznych Comarch dla sektora handlu, przemysłu i usług. Systemy lojalnościowe należą do szerokiej grupy systemów klasy CRM (Customer Relationship Management) i umożliwia tworzenie programów marketingowych i lojalnościowych, które w bardzo istotny sposób wpływają na jeden z podstawowych wskaźników biznesowych, jakim jest "Customer retention", czyli wskaźnik utrzymania klienta. Funkcjonuje on jako jeden z najważniejszych w biznesie głównie z tego względu, że koszty pozyskania klienta są siedmiokrotnie wyższe aniżeli utrzymanie "starego". Dzięki systemowi AURUM LoyaltyCare firmy zwiększają również wiedzę o kliencie, ilość zawieranych transakcji, oraz poprawiają jakość komunikacji ze swoimi kontrahentami.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Comarch
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »