Kolejny krok Kolportera w kierunku giełdy

Kolporter Sieci Handlowe sp. z o.o. przekształciła się w spółkę akcyjną i zmieniła nazwę na Kolporter SA - tak orzeczeniem z dnia 25 lutego 2011 r. postanowił Sąd Rejonowy w Kielcach. Tym samym spółka zrealizowała kolejny krok w kierunku debiutu giełdowego.

Kolporter Sieci Handlowe sp. z o.o. przekształciła się w spółkę akcyjną i zmieniła nazwę na Kolporter SA - tak orzeczeniem z dnia 25 lutego 2011 r. postanowił Sąd Rejonowy w Kielcach. Tym samym spółka zrealizowała kolejny krok w kierunku debiutu giełdowego.

Przypomnijmy, w grudniu 2010 roku doszło do połączenia spółek Kolporter Sieci Handlowe sp. z o.o., Kolporter Service SA oraz Kolporter DP sp. z o.o. W wyniku fuzji firma Kolporter Sieci Handlowe sp. z o.o. przejęła wszelkie prawa i obowiązki Kolportera DP i Kolportera Service, w tym dotyczące dostaw prasy i towarów FMCG. Dzięki połączeniu Kolporter Sieci Handlowe stał się jedną z największych firm dystrybucyjnych w kraju.

Przekształcenie Kolportera Sieci Handlowe sp. z o.o. w spółkę akcyjną Kolporter SA to kolejny etap realizacji strategii firmy, zakładającej debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych we wrześniu 2011 roku i aktywne uczestnictwo w procesie konsolidacji rynku FMCG.

Reklama

- Zmiana nazwy nie niesie za sobą konieczności podpisywania aneksów do obowiązujących umów. Wszystkie dotychczasowe numery telefonów i adresy siedzib oddziałów terenowych firmy są aktualne. Wymagane jest jedynie uwzględnienie nowych danych na dokumentach księgowych i w korespondencji - informuje Grzegorz Maciągowski, rzecznik prasowy spółki.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem ponad 850 saloników prasowych (w tym 50 saloników Top-Press), buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.

Pobierz za darmo: program PIT 2010

Informacja prasowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »