Reklama

Kolporter chce mieć 950 saloników prasowych

Kolporter, dystrybutor prasy i towarów FMCG, chce do końca 2012 roku mieć 950 saloników prasowych, w tym saloników Top-press z segmentu premium. Spółka planuje, aby do końca 2012 roku mieć łącznie 100 sklepów w sieci Dobry Wybór - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

- W tej chwili mamy ok. 870 saloników prasowych, z czego już blisko 100 to salony Top-Press. (...) Planujemy w 2012 roku intensywny rozwój sieci Saloników Prasowych i Top-Pressów, aby osiągnąć liczbę 950 lokalizacji - powiedział cytowany w komunikacie Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera.

Reklama

Wiśniewski poinformował, że Kolporter w 2012 roku chce zwiększyć ilość sklepów Dobry Wybór.

- Chcemy, żeby do końca bieżącego roku sieć Dobry Wybór liczyła 100 sklepów. Od połowy ubiegłego roku, kiedy podjęliśmy decyzję o zakończeniu testowania tego formatu sprzedażowego, konsekwentnie rozpoczęliśmy realizację swoich planów, czyli pracę nad rozwojem sieci i pozyskiwaniem nowych lokalizacji - powiedział.

- Najpierw sklepy Dobrego Wyboru otwieraliśmy wyłącznie w centralnej Polsce, obecnie pozyskujemy lokalizacje praktycznie w całym kraju. Mocno pracujemy nad rozszerzaniem sprzedaży kategorii produktów świeżych - dodał.

Sklepy sieci Dobry Wybór prowadzone są w systemie partnerskim. Osobą bezpośrednio odpowiedzialną za funkcjonowanie sklepu jest prowadzący własną działalność gospodarczą partner Kolportera. Firma oddaje mu w użytkowanie lokal wraz z pełnym wyposażeniem oraz zapewnia dostawę towarów handlowych. Partner świadczy w zamian usługę pośrednictwa sprzedaży.

Kolporter, do którego należy sieć Dobry Wybór, jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w Polsce.

Dowiedz się więcej na temat: prasy | Kolporter S.A. | saloniki | mięta | prasowe | chcę | 100 | top | chciał | W Sieci

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »