Koronawirus: ​AmRest zamknął lokale w centrach handlowych

Grupa AmRest zamknęła w Polsce lokale w centrach handlowych, w pozostałych oferuje możliwość odbioru zamówienia na wynos. Obsługuje też zamówienia z dostawą do domu - poinformowała PAP Biznes spółka.

"Zdrowie oraz bezpieczeństwo naszych pracowników i gości traktujemy jako rzecz nadrzędną. Absolutnie rozumiemy, iż w obecnej sytuacji priorytetem jest powstrzymanie procesu rozprzestrzeniania się koronawirusa i bezwzględnie stosujemy się do rozporządzenia Ministerstwa Zdrowia oraz wytycznych przekazanych przez organy odpowiedzialne za zdrowie publiczne. Wszystkie nasze lokale w centrach handlowych zostały zamknięte. W pozostałych natomiast jest możliwość odbioru zamówienia na wynos. Klienci są informowani, że mogą wejść do restauracji tylko w celu zamówienia i odbioru posiłku" - poinformowało PAP Biznes biuro prasowe AmRestu.

Reklama

"Oferujemy również możliwość odebrania posiłku z okienka +Drive Through+. Obsługujemy zamówienia z dostawą do domu. W obecnej sytuacji oferujemy usługę bezkontaktowego dostarczania posiłków pod drzwi klienta, promujemy także opcje płatności online. Torby, samochody dostawcze, jak i sprzęty do płatności są na bieżąco dezynfekowane" - dodał AmRest.

Jak podano, usługi są świadczone z zachowaniem rygorystycznych środków bezpieczeństwa i higieny.

"Jest to nowa, wyjątkowa sytuacja, będziemy więc obserwować pracę restauracji i reagować na bieżąco, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo naszym gościom i pracownikom" - podała spółka.

Polski rząd zdecydował o wprowadzeniu od soboty, 14 marca, stanu zagrożenia epidemicznego w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Zdecydowano m.in. o zawieszeniu działalności wszystkich restauracji, klubów, pubów, barów, pozostawiając możliwość świadczenia usług na wynos. Podobne decyzje podejmują też inne europejskie kraje.

Grupa AmRest prowadzi sieć restauracji w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka rozwija również działalność w Europie Zachodniej, Rosji, Chinach oraz innych krajach Azji.

Na koniec 2019 roku grupa zarządzała siecią ponad 2,3 tys. restauracji (m.in. KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King, La Tagliatella), z czego ponad 550 lokali jest w Polsce.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

 

PAP
Dowiedz się więcej na temat: restauracje | handel | koronawirus
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »