Liberty Group chce w zadebiutować w tym tygodniu

Liberty Group chce jeszcze w tym tygodniu wejść na NewConnect. Warszawska firma z branży public relations w przyszłym roku chce przejąć jeden lub dwa podmioty z branży i w tym celu planuje przeprowadzenie nowej emisji akcji. W 2009 roku rozważany jest debiut na GPW.

- Chcielibyśmy zadebiutować na NewConnect jeszcze w tym tygodniu - powiedział dziennikarzom prezes Liberty Group Robert Niczewski. W ramach oferty inwestorzy finansowi, czyli Capital Partners, Citi Group Invest zaoferują połowę posiadanych akcji Liberty Group, czyli 32,5 proc. - Część oferty może odbyć się przed wejściem na NewConnect, część po wejściu - powiedział Niczewski.

W przyszłym roku firma ma w planach akwizycje, w 2009 rozważany jest debiut na GPW. - Rozważamy obecnie dwie koncepcje rozwoju. Pierwsza z nich to skoncentrowanie się na rynku public relations, rozwój organiczny oraz ewentualne przejęcie 1-2 spółek podobnej do nas wielkości z branży. W tym celu byłaby nowa emisja akcji pod tę transakcję - powiedział Niczewski.

Reklama

Dodał, że druga koncepcja zakłada przejęcie lub połączenie z agencją reklamową lub podmiotem zajmującym się kreacją wizerunku firm w internecie, aby rozszerzyć zakres oferowanych usług. Obecnie działalność Liberty Group bazuje na trzech filarach: działaniach komunikacyjno-medialnych (65 proc. przychodów), doradztwie medialnym przy debiutach giełdowych (25 proc. przychodów) oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi (10 proc. przychodów).

Pod koniec października Fundusz Capital Partners poinformował o kupnie za 1,8 mln zł 30 proc. akcji Liberty Group. Obecnie Capital Partners wraz z DM Capital Partners posiada łącznie pakiet 35 proc. akcji Liberty Group. Kupno przez giełdowy fundusz akcji Liberty Group nastąpiło w ramach realizacji umowy inwestycyjnej, zawartej pomiędzy Capital Partners, Domem Maklerskim Capital Partners, City Group Invest i Liberty Group.

Capital Partnets podał wówczas, że inwestycja w Liberty Group jest krótkoterminową lokatą kapitałową. Liberty Group świadczy usługi dla takich firm jak: Hawe, Bakalland, E-Muzyka, GTI, Brown-Forman Polska, Intralot, Check Point Software Technologies, Podróże TV, Carisma Entertainment Group.

Liberty Group przewiduje uzyskanie w 2007 roku 650 tys. zł zysku netto i 2,6 mln zł przychodów. W 2008 roku zysk netto ma wzrosnąć do 688 tys. zł, a przychody do 2,7 mln zł. W 2009 roku będzie to odpowiednio 729 tys. zł i 2,8 mln zł W 2006 roku spółka miała 615 tys. zł zysku netto i 2,3 mln zł przychodów.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: firma | debiut | public relations | chciał | GPW | LIBERTY | LIBERTY
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »