Lotos liczy na 10 proc. segmentu premium

Gruap Lotos liczy, że udział paliw segmentu premium o nazwie Dynamic wyniesie w ich sieci wyniesie 7-10 proc. - poinformował Marcin Herra, dyrektor do spraw handlu Grupy Lotos.- Poziom 7 do 10 proc. jest naszym celem - powiedział Herra.

Gruap Lotos liczy, że udział paliw segmentu premium o nazwie Dynamic wyniesie w ich sieci wyniesie 7-10 proc. - poinformował Marcin Herra, dyrektor do spraw handlu Grupy Lotos.- Poziom 7 do 10 proc. jest naszym celem - powiedział Herra.

Dodał, że na stacjach franczyzowych nowe paliwo zostanie wprowadzone do końca przyszłego roku.

Herra powiedział, że w Poznaniu, gdzie paliwo premium pod nazwą Dynamic, zadebiutowało najwcześniej, jego udział w ogólnej sprzedaży sięgnął 10 proc.

Dyrektor przypomniał, że zgodnie ze strategią Grupy Lotos, jej udział w rynku w hurtowym ma do 2012 roku wzrosnąć do 30 proc., a w rynku detalicznym do 10 proc.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: proca | lotos | paliwo | premium
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »