Lug planuje debiut na NewConnect 20 listopada

Producent opraw oświetleniowych Lug sprzedał w ofercie prywatnej 8.992 850 akcji nowej emisji po 2,30 zł za sztukę. Spółka planuje debiut 20 listopada na NewConnect 20 listopada - podał Lug w komunikacie prasowym.

Producent opraw oświetleniowych Lug sprzedał  w ofercie prywatnej 8.992 850 akcji nowej emisji po 2,30 zł za  sztukę. Spółka planuje debiut 20 listopada na NewConnect 20  listopada - podał Lug w komunikacie prasowym.

"Oferta cieszyła się sporym zainteresowaniem inwestorów. Ponad połowę wszystkich akcji trafiło do inwestorów instytucjonalnych. Dostrzegają oni ogromny potencjał rozwoju spółki i wzrostu wartości jej akcji" - powiedział, cytowany w komunikacie Adrian Dzielnicki, wiceprezes Wrocławskiego Domu Maklerskiego, który oferuje akcje Lug.

"Jesteśmy przekonani o dużej atrakcyjności inwestycyjnej walorów spółki. Wycena spółki przy cenie emisyjnej 2,30 zł za akcję wynosi ok. 82 mln zł. Prognozowany wskaźnik cena/zysk na 2008 rok wynosi zatem 13. Jest to znaczące dyskonto do spółek o podobnym profilu działalności notowanych na GPW (ES System, Lena Lighting)" - dodał.

Reklama

Środki pozyskane z emisji przeznaczone zostaną przede wszystkim na budowę nowego budynku produkcyjno-magazynowego, do którego przeniesiona zostanie siedziba firmy oraz zakup nowej linii technologicznej.

Aktualnie spółka blisko 50 proc. wyrobów eksportuje do krajów UE, Rosji, Ukrainy oraz m.in. Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Docelowo eksport ma wynosić ok. 60 proc. w strukturze sprzedaży.

Spółka planuje zakończyć ten rok z zyskiem netto w wysokości 3,5 mln zł przy sprzedaży w wysokości 75 mln zł (analogicznie w 2006 roku 2,3 mln i 50 mln). Prognozowany zysk netto na 2008 rok wynosi 7,2 mln zł przy przychodach rzędu 93 mln zł.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: debiut | Nieplanowane
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »