LUG stawia na komunikację
Uruchomiony został nowy serwis korporacyjny Grupy Kapitałowej LUG (www.lug.com.pl). Wykonana w nowoczesnej technologii witryna ma swej strukturze obszerny serwis relacji inwestorskich LUG dedykowany obecnym i potencjalnym akcjonariuszom. Uruchomiona strona wpisuje się w politykę komunikacyjną spółki, która kładzie szczególny nacisk na dostępność informacyjną w celu wsparcia decyzji inwestorskich.
- Wiemy jak cenny dla naszych Klientów i Inwestorów jest swobodny dostęp do informacji. Staramy się nieustannie wychodzić naprzeciw ich potrzebom i dlatego w III kwartale 2008 roku podjęliśmy decyzję o publikacji raportów kwartalnych, a teraz uruchomiliśmy nową stronę - mówi Ryszard Wtorkowski, prezes LUG.
Poza informacjami finansowymi, raportami czy kalendarium wydarzeń, serwis oferuje użytkownikom dostęp do takich narzędzi jak funkcjonalny wykres notowań giełdowych czy newsletter skierowany bezpośrednio do Inwestorów. Z myślą o przedstawicielach mediów przygotowano również profesjonalne Centrum Prasowe umożliwiające szybki dostęp do najważniejszych materiałów, publikacji oraz modułu biblioteki zdjęć.
- W czasie kryzysu gospodarczego ciężar komunikacji w otoczeniem nie powinien skupiać się na kampaniach reklamowych, lecz na rzetelnej informacji, na którą postawiliśmy w serwisie Relacji Inwestorskich " tłumaczy Wtorkowski.
Nowa strona LUG spełnia rekomendacje GPW zawarte w dokumencie "Dobre praktyki spółek notowanych na NewConnect". Dzięki możliwości śledzenia ścieżki odwiedzin, będzie rozwijana przede wszystkim w obszarach cieszących się największym zainteresowaniem użytkowników.