MADKOM SA z kolejnymi kontraktami na ponad 0,83 mln zł
MADKOM SA, spółka notowana na rynku NewConnect od sierpnia 2012 r., zajmująca się produkcją systemów IT dla samorządów, pozyskała kolejne zamówienia na modernizację oprogramowania małopolskich gmin. Spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej zrealizuje także szkolenia dla pracowników JST, a łączna kwota nowych umów wynosi ponad 0,83 mln zł brutto.
Emitent uzyskał nowe zamówienia na modernizację oprogramowania gmin, które obejmują dostawę, instalację, konfigurację oprogramowania albo funkcjonalności rozszerzających użytkowane do tej pory oprogramowanie wraz z pracami programistycznymi, wdrożeniowymi, instalacyjnymi, a także szkoleniowymi. Wśród gmin, dla których spółka będzie świadczyła swoje usługi, znalazły się: Pcim, Lubień, Koszyce, Nowe Brzesko, Jordanów, Świątniki Górne, Mogilany, Siepraw, Liszki, Babice, Iwanowice oraz Słomniki. MADKOM SA w ramach realizowanych kontraktów m.in. dostarczy oraz wdroży systemy SIDAS NIERUCHOMOŚCI i SIDAS EZD zintegrowany z Biuletynem Informacji Publicznej, platformą ePUAP oraz wykorzystywanymi przez JST systemami dziedzinowymi. Całkowita wartość pozyskanych zamówień wynosi ponad 580 tys. zł brutto.
- To zamówienie jest kolejnym, które udało nam się pozyskać w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 2.18. Konkurs w ramach tego działania rozstrzygnął się w III kwartale br. i teraz wystartowały pierwsze zamówienia. Mamy nadzieję, że najbliższe tygodnie przyniosą nam następne wygrane przetargi - wyjaśnia Grzegorz Szczechowiak, prezes zarządu spółki MADKOM SA.
MADKOM SA oraz spółka z grupy kapitałowej uzyskały nowe zamówienie na przeprowadzenie szkoleń dla pracowników JST. Realizowane szkolenia obejmą m.in. obszar zarządzania satysfakcją klienta, zarządzania dokumentacją zgodnie z KPA i IK, elektronicznych usług w zakresie nieruchomości oraz podatków i opłat lokalnych, rozwiązań IT w biznesie, a także zarządzania nieruchomościami. Łączne wynagrodzenie z nowego kontraktu wyniesie ponad 250 tys. zł brutto.
W listopadzie br. oferta złożona przez emitenta została wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu przetargowym prowadzonym na rzecz dziewięciu małopolskich gmin. Realizowane projekty pozwolą na wykorzystanie nowych technologii do implementacji rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami administracyjnymi. Oferta MADKOM SA oraz spółki wchodzącej w skład grupy kapitałowej została także wybrana jako najkorzystniejsza w postępowaniu przetargowym na przeprowadzenie szkoleń dla pracowników JST z województwa Małopolskiego. Wartość wygranych przetargów wyniosła ponad 1 mln zł brutto.
- Zaczynamy być coraz bardziej obecni w segmencie szkoleń specjalizowanych w obszarze regulacji prawnych wspierających funkcjonowanie obiegu dokumentów i e-usług. W zeszłym roku prowadziliśmy dość duży projekt szkoleniowy w całej Polsce dla kluczowych urzędów, a szkolenia te dotyczyły platformy e-PUAP. W tym roku zauważyliśmy, że ci klienci wracają do nas, a to dowodzi zadowolenia ze świadczonych przez nas usług i poziomu merytoryki naszych trenerów. Kolejne tygodnie powinny pozwolić nam rozbudować portfel zamówień także i w tym obszarze - zakończył prezes Szczechowiak.
Oprogramowanie spółki SIDAS zostało wybrane jako jeden z najlepszych produktów na rynku wykorzystywanych w codziennej pracy w jednostkach sektora publicznego przez branżowy magazyn "IT w Administracji". Redaktorzy oraz czytelnicy tego miesięcznika przyznali mu 3. miejsce w konkursie Produkt Roku 2016 w kategorii oprogramowanie dedykowane administracji publicznej. Jest to ogromny sukces dla MADKOM SA i powinno jej to pomóc w dalszym umacnianiu pozycji rynkowej oraz pozyskiwaniu nowych klientów.
MADKOM SA dokonał aktualizacji swojej strategii rozwoju na lata 2015-2020 i zamierza zwiększyć wartość przychodów stałych z umów serwisowych oraz maksymalnie efektywnie wykorzystać przyszłe fundusze unijne. Obecnie głównym celem krótkoterminowym spółki na 4 kw. 2016 r. oraz na lata 2017-2018 jest pozyskanie nowych kontraktów na kwotę minimum 10 mln zł, co powinno zostać osiągnięte poprzez podpisywanie kolejnych umów wykonawczych. Pierwsze zamówienia publiczne na powyższe projekty zostały już opublikowane, a emitent chce aktywnie uczestniczyć w postępowaniach przetargowych, składając w nich swoje oferty. MADKOM SA planuje również pozyskać zamówienia na dostawy systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami u nowych klientów w liczbie co najmniej 100 urzędów w 2017 r. Realizacja tego celu umożliwi spółce zwiększenie rentowności w zakresie wpływów ze stałych umów serwisowych, a generowane z nich przychody będą pokrywały koszty działalności. Emitent zamierza także zdobyć zamówienia z funduszy RPO województw, które zakończyły oceny w konkursach i przyznały już dofinasowania na lata 2016-2018. Celem spółki jest pozyskanie w tym segmencie zamówień o wartości 6 mln zł netto i ich realizacja w latach 2017-2018.
MADKOM SA jest dostawcą i integratorem autorskiego oprogramowania do zarządzania dokumentami, informacją i procesami w administracji publicznej. Spółka posiada wieloletnie doświadczenie oraz doskonałą znajomość prawa regulującego funkcjonowanie urzędów administracji publicznej, co pozwala jej oferować produkty w pełni zgodne z aktualnymi przepisami. Od sierpnia 2012 r. MADKOM SA jest notowany na rynku NewConnect.
Opr. MD